Ja, precis. Men som jag skrev i mitt nsta inlägg så finns det ju ingen ytterligare uppdatering sedan den 31 januari.Det har jag med o det står på deras sida om du loggar in
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, precis. Men som jag skrev i mitt nsta inlägg så finns det ju ingen ytterligare uppdatering sedan den 31 januari.Det har jag med o det står på deras sida om du loggar in
Min uppdatering med den exakta summan var från häromveckan ,däremot står det 0 o ingenting på Vänerenergissida varken om summa eller annat.Ja, precis. Men som jag skrev i mitt nsta inlägg så finns det ju ingen ytterligare uppdatering sedan den 31 januari.
Elstödet är för perioden 1 oktober 2021 till den 30 september 2022.Är det någon som har koll? På mitt står det att det är räknat fram tom 30 september. Kommer vi få mer utbetalt? Jag hade ju definitivt störst räkningar november och december.
Ja det kommer en omgång till sedan.Är det någon som har koll? På mitt står det att det är räknat fram tom 30 september. Kommer vi få mer utbetalt? Jag hade ju definitivt störst räkningar november och december.
Jo, så långt är jag med, undrade ifall det kommer mer iom att elen blev dyrare efter 30 september.Elstödet är för perioden 1 oktober 2021 till den 30 september 2022.
Dom pratade om ett stöd för dec-jan men tror inte det är något bestämt än.Jo, så långt är jag med, undrade ifall det kommer mer iom att elen blev dyrare efter 30 september.
”Modellen som Svenska kraftnät föreslagit, och Ei nu fattat beslut om, innebär att elstödet till fysiska personer i elområde ett och två blir 90 öre per kilowattimme, i elområde tre 126 öre per kilowattimme och i elområde fyra 129 öre per kilowattimme. Elstödet ges för 80 procent av den uppmätta elförbrukningen i en uttagspunkt under perioden november–december förra året.”Dom pratade om ett stöd för dec-jan men tror inte det är något bestämt än.
Det är den som stod på elavtalet den 17 nov -22 som får elstödet. Så om han stod på avtalet då är det han som får pengarna.Har inte fått någon info alls och när jag loggar in på EON så står det att de inte kan visa hur mycket jag ska få pga att jag har flyttat (ej sant, har tagit över elnätsavtalet från min exman) samt att jag bytt elmätare. Gissar på att jag inte får pengar imorgon
Jag har inte fått vare sig avisering från Kivra eller några pengar på kontot. Det har dock meddelats att det kommer att ske i flera omgångar, så långt från alla får sitt stöd idag.Ni som fått in elstödet, kom det in ganska direkt efter midnatt eller efter 12, 1-tiden (som t.ex. bankgiroutbetalningar gör)?
Jag bor i zon 4 och skulle jubla över en insättning....
Jag har inte fått vare sig avisering från Kivra eller några pengar på kontot. Det har dock meddelats att det kommer att ske i flera omgångar, så långt från alla får sitt stöd idag.