Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

Fusk ändå att den dragit ihop sig så fint :D

Jag känner på mig att jag får en härlig degklump med en feeet bilring från naveln o ner.. Lovely :D

Jag förstår dig, jag är också otålig! Vill börja träna magen NU, NU, NU! Men det är ännu lite mer än två fingrar mellan magmusklerna, så jag får snällt vänta. Det är också därför ni bara får se magbilder från sidan :D

Jag fick in mer än 2 fingrar i över 1 år! Sen när jag började träna ordentligt och jobba och lyfta 25-35 kg backar så drog det ihop sig på typ 2 veckor.

kl

Jag vet att jag sa att jag inte skulle fota mer, men ni vet ju hur jag är vid det här laget, så nu har jag fotat iaf!

Drygt sju veckor (åtta veckor på tisdag)

Den är inte alls lika fin framifrån så där blir det påklätt!

//julia

HEHE, det där är bara så fuskigt. :devil: Du har plattare mage än vad jag har som inte fått barn, och dessutom bara väger runt 48kg. Fusk, fusk, fusk!

Jag har en ordentlig mage fortfarande, visst var den inte direkt platt innan, men så som den är nu har den nog aldrig varit. Är ändå 4,5 månader sedan nu. Har bara promenerat hittills, men jag funderar på att börja gymma. Får gratis gym genom jobbet, så det är skönt. Tid att komma dit är lugnt, men orken och motivationen, hur hittar man den? Härifrån får ni inga bilder än iaf, det är ett som är klart. :p

KL

Ihh snart får man vara med i den här tråden istället :)

Jag kommer dock inte fatta om mina magmuskler är delade eller inte efter för jag kommer inte hitta dom öht :rofl:

Här är jag drygt 10 veckor efter förlossningen

Fortfarande 2 kg kvar, lite daller på magen men iaf på väg åt rätt håll!

//Julia

Jag menade att jag tycker att det är så orättvist att du har en så sjukt fin och platt mage "trots" barnafödsel, när min mage vägrar bli platt trots att jag ser ut som en tandpetare och aldrig fött barn.

Duuuh! :D

*kl*

Såhär ser min mage ut nu :angel: Drygt 3 år efter snitt och med lite fusk september 2007 då jag skar bort 1.7 kg hud från magen :angel:
71kg.jpg

Vägde 120 kg på förlossningen
67 kg innan graviditeten

Wow!!!

Har foton 8 dagar efter förlossningen, då hade jag 4 kg kvar till inskrivningsvikten. Nu har det gått 2 dagar till och jag har 0,7 kg kvar till inskrivningsvikten - han äter upp mig! :rofl:

8 dagar efter;

8dagarefter_35565727.jpg
8dagarefter3_35565743.jpg
8dagarefter2_35565761.jpg

Är helt imponerad över hur fort det dragit ihop sig, min mage var ju inte liten! :D Har lite bristningar men dom syns knappt så det gör inge :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
467
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 656
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 293
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
11 002

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka