Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

27334050.jpg

Min mage efter två graviditeter. Dottern föddes den 22 februari, alltså 9-10 veckor sedan. Som ni ser har jag tränat lite, hoppas en träningsbild är ok :p

Oh maj gaad, du är verkligen tränad!!:bow: Skitsnygg och ett bevis för att det går att se ut så även efter man fått barn. :laugh:

Oh shit!
Våra är ju födda samma dag och jag ser ut som en degklump i jämförelse! Fast, jag tycker det ser ut som att vi har haft ganska olika utgångslägen. :D

Herregud!
Enda chansen att jag får såna där rutor på magen är om jag ritar dit dom med tuschpenna..Jag har en stor rund "ruta" haha:D

Haha, en magruta, den va bra :D Jag blev inte av med magen lika snabbt efter första barnet kan jag meddela, var helt enkelt inte så motiverad då. Nu tycker jag träningen är ganska kul och då är det ju lättare såklart.

Äsch, man ser ju knappt dina bristningar ju! Det är ju egentligen helt sjukt... för 35 dagar sedan hade du en jättemage, och nu syns det knappt att du varit gravid! Brisningarna ser ju så himla små och ytliga ut, de kommer du knappt märka av om något år eller så.

Ska fota min mage strax, återkommer!

Julia

Så här kommer min mage, 15 veckor efter förlossningen. Några bristningar drog jag som sagt på mig efter förlossningen, men de är rätt ytliga och de har redan bleknat lite, så jag misströstar inte. Jag tycker faktiskt om min nya mage, det känns mysigt att titta på den och tänka att My har bott där inne i nio månader! :laugh:

Jag har äntligen börjat träna igen nu (magmusklerna har dragit ihop sig) så nu jäklar ska det bli grejer om ett par månader! Återkommer då med nya bilder =)

Här är den!

//Julia

kl

Alla här har så fina eftermagar, lite avundsjuk är jag.
Min mage ser hemskt ut, men det är det värt jag fick ju en underbar liten tjej :) Men om 1,5 v ska jag ta tag i vikten, gå ner dom 5kg jag har kvar sen graviditeten + 15 kgs övervikt till. Då kanske magen blir lite finare.

Varför just om 1½ vecka? :)

Ni är så duktiga allesammans, själv tror jag att jag har blivit tjockare igen. Var länge sen jag ställde mig på vågen men känner mig jättefluffig!!
Well well, försöker tänka på vad jag stoppar i mun iallafall men det är ju så gott med kakor och bullar! :P

Fy vilken fin mage! Hade dödat för att ha den där före graviditeten. :D Otroligt fort den gått tillbaka. :bow:

:o tack:) o ja som känner mig så tjock fortfarande:o har ff ett midjemått som är 10cm mer än jag brukar... men det ska bort inom sinom tid:D

Varför just om 1½ vecka? :)

:P

För du åker jag hem igen efter mitt besök hos mina föräldrar, fast nu är det bara ngr dagar kvar. Hos föräldrarna är det omöjligt att försöka gå ner i vikt, här finns alltid massa gott i skåpen och det klarar jag inte av att stå emot.

KL

9 dagar efter förlossningen:

27673191.jpg

- ca 10 kg ;)

Längtar tills stygnen är borta och man läkt. Så man kan motionera igen!

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 630
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 285
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka