Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

*knapplån*

Så har jag också fotat eftermagen. Jag är väldigt förvånad över hur pass mycket magen gått ihop sig redan :eek: Men glad förstås... Känns dock väldigt tomt utan bebismagen, jag saknar den faktiskt...

Magen i v. 37+0, 3 dygn innan förlossningen;

27531330.jpg

Magen idag, 7 dygn efter förlossningen (ursäkta måttet av avkläddhet, tänkte mig inte för :o ). - ca 14 kg;

27679202.jpg

27679203.jpg

Nu har det gått 1 år och 4 månader sen Ailie föddes. Jag har lite mer hud på magen än förr, men det är det värt med tanke på vad jag fick. :love:

Bild128.jpg

Bild133.jpg

Ja du, tänk om man kunde få se ut sådär ;)

Nej men allvarligt, du är jättefin! Syns inte att du varit gravid ens (om nu det är något positivt?)!

//Julia

Shit, du måste ha världens mest elastiska hud! Grattis! :D

Tack snälla ni! :love:

Jag är imponerad själv hur fort det gick första veckan! Nu står det dock still, och lär så säkert göra innan magmusklerna är tillbaka...:p

Du ser ju inte ut att ha varit gravid! Grattis! :bow:

Det skall bli spännande att se hur magen ser ut som ett år...

Snygg navel (minn e helt missbildad) men jag som såg dig i magtråden ser ju att du har lite mera hud, precis som mig. Men de kanske drar ihop sig med tiden? (Eller så fyller man ut de ju älde man blir :angel: )

*kl*
Har läst igenom hela tråden och jag tycker det är så modigt av er att våga lägga in bilder:)
Nu har jag nog samlat tillräckligt med mod till mig för att själv våga så jag provar..

Magen 6 månader efter dotterns födsel:

DSC00272-1.jpg

DSC00275-1.jpg

Den är ju inte riktigt som den var innan men det var det ju helt klart värt:laugh:

Den är ju jättefin! Syns inte ett spår av någon graviditet alls! Inte ska du behöva samla mod för att visa den fina magen?!

Den är ju jättefin! Syns inte ett spår av någon graviditet alls! Inte ska du behöva samla mod för att visa den fina magen?!

Tackar!:) Jag gick upp 28kg (!) under min graviditet och jag mådde ganska dåligt över det.. Trodde aldrig att jag skulle bli "normal" igen, har haft lite halvångest för just magen. Jag blev urakut snittad och fick höra av en bekant som också är snittad att man aldrig blir av med magen då :crazy: lite löjligt kan man tycka såhär i efterhand men jag visste ju inte.

Mvh

Din mage är ju jättefin! Syns inte att du gått upp några 28 kg

Tack!:laugh: Nä, kilona rasade av mig i samma takt som Freya (dottern) gick upp av dom när jag ammade henne:D Sen har det fortsatt även efter jag slutade amma som väl var.. Bara lite kvar nu:)

Ska tillägga att bilderna är tagna för ca 2mån sedan, jag orkade inte ta nya bilder men jag tror inte att det har hänt så mycket på magfronten efter det.

kl

Försöker få lite liv i tråden :laugh:

Magen i början av grav

I slutet av grav (v 40, gick 41 hela veckor)

Min eftermage snart 5 månader efter förlossningen

Det händer inte så mycket nu...

//julia

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 532
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 276
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Mata småfåglarna
  • Luktar gnagare?