Eftermagar?

Sv: Eftermagar?

*kl*

Tips från coachen, om man vill bli av med dom sista gravkilona ( och lite till ) så dra på er en stor infektion ( med tillhörande urinvägsinfektion ).

I promise, kilona bara rasar för man vill inget äta ..

Kan dock inte garantera viktnedgångens varaktighet ;)

*kl*

Tips från coachen, om man vill bli av med dom sista gravkilona ( och lite till ) så dra på er en stor infektion ( med tillhörande urinvägsinfektion ).

I promise, kilona bara rasar för man vill inget äta ..

Kan dock inte garantera viktnedgångens varaktighet ;)

Eller, var ensam hemma med nyfödd bebis...Få magsjuka, sitt på toan med diarré en hel dag...Samtidigt som du ammar nyfödd bebis. Funkar jättebra och är effektivt för att få bort kilon, säkert tre kilo på en dag :p

Förlåt OT

Haha urk ..

Såhär i efterhand kan man ju le åt eländet, men när man är mitt upp i det så är det f*n inte roligt alls :D

Mage som burit 3 barn. 2,5 månader efter senaste..

28340389.jpg

28340395.jpg

(Kul att lägga in bilder när man fattar hur man gör :angel: men varför blir bilderna så små :crazy:)

Ser ju toppen ut! Vad magen har dragit ihop sig bra!

MaRomer: Du är jättefin, det där blir kalasbra!

Esperansa: Ser inte dina bilder så bra, men det lilla jag ser verkar det ju toppen!

Här är min mage drygt 5 månader efter. Jag är rätt nöjd nu faktiskt, nu kan magen få bli bo till nästa barn tycker jag (synd att inte min kropp verkar fatta det bara!)

//Julia

Esperansa: Ser inte dina bilder så bra, men det lilla jag ser verkar det ju toppen!

Här är min mage drygt 5 månader efter. Jag är rätt nöjd nu faktiskt, nu kan magen få bli bo till nästa barn tycker jag (synd att inte min kropp verkar fatta det bara!)

//Julia

Tack, men som sagt det syns inte jättebra. fattar inte varför jag bara för små bilder :crazy: Din mage ser också fin ut.

Jaså, är ni på gång att tillverka en till ;) :D

Tack desamma du! Inte illa :)
hihi kroppen brukar väl inte fatta det förrän man slutat amma - i dom flesta fall tror jag iaf :)

(Kul att lägga in bilder när man fattar hur man gör :angel: men varför blir bilderna så små :crazy:)

När du är inne på Pixbox så ska du kunna ändra på bildstorleken du vill ha innan du lägger ut dem där.
Just nu minns jag inte exakt hur man gör, har inte varit inne på pixbox på ett tag, men kanske någon annan här är mer uppdaterad.

kl

När du ska länka till bilden står det överst på sidan de olika storlekarna (ursäkta dåliga svenskan). Jag använder den STÖRSTA :D

Absolut. Enligt WHO ar amning som preventivmedel 98% sakert OM man ammar MER an var 4e timme dygnet runt, de forsta 6 manaderna. Sen efter det kan det dala, men jag tror mest det ar for att barnen borjar ata mer mat och man minskar pa amningen. Sam som ammade var 3e timme dygnet runt i ett ar skramde min agglossning rejalt, men nar jag borjade jobba och var borta i 6 timmar kom den efter en manad, tack och lov :D

kl

När du ska länka till bilden står det överst på sidan de olika storlekarna (ursäkta dåliga svenskan). Jag använder den STÖRSTA :D

Tack, men jag är nog lite trög. :D Jag kan inte kopiera den stora bilden jag får fram. Om jag går inte på egenskaper så står det att storleken inte är tillgänglig :confused:

Du kan inte trycka på länken under den eller? Eller det funkar inte att trycka där det står "största"?

kl.

Sitter här och tittar på era eftermagar, och jag vet inte om jag ska bli avundsjuk eller bestämma mig för att jag absolut inte vill ha barn på ett tag :p.
Mina hormoner vill i omgångar att jag ska ha barn, sambons hormoner är inte lika igång :devil:
Ena sekunden så gör det mig inte ett dugg ifall kroppen "förfaller", andra sekunden så vill jag verkligen inte det och hoppas på att när jag väl blir gravid att kroppen återgår någorlunda till det "normala" efteråt.

Men, innerst inne är jag nog avundsjuk på er allihopa som faktiskt har en liten en :)

Det är nog inte många här som inte tycker att det är värt lite "förfall". Vanligtvis händer det med kroppen ändå efter ett par år ;)

Men det har säkert med den biologiska klockan att göra, en dag är du inte tveksam längre och då är det dags att skaffa barn.

Liknande trådar

Gravid - 1år Vår son är 8 månader nu och sedan en tid tillbaka har vi börjat försöka introducera riktig, vanlig mat till honom. Med dottern körde vi...
Svar
9
· Visningar
457
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 532
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 276
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Mata småfåglarna
  • Luktar gnagare?