Du gamla, du fria (Ulvlek)

:rofl: önskade jag också. Jag hann inte ens läsa vad som skrevs under gårdagen, och vi fick för oss att paddi var ängeln så om vi käkade henne först och sen Klara så skulle vi bli av med ängel och siare idag. Hade vi bara fattat att det var Madalitso så hade vi lyckats ju :banghead:.
paddis var ju solklar tvilling till @fio när nu inte @Lenis var det - jag ville liksom visa vem ni skulle rösta ut - låt bli tvillingarna - ta siaren och helst ängeln :arghh::arghh::arghh::arghh:

Och hur i helskotta kan man INTE bli misstänkt av de goda av detta inlägget som de facto SKRIVER UT MIN ROLL?!
Har fattat nada sedan leken startade att ingen framfört misstankar mot mig direkt efter detta: :rofl::rofl::rofl:

Se särskilt mitt fetade i detta och herregud kan man ens vara tydligare
:D
Detta skrev jag i lyan:
"om Q är ledaren är det ju jävligt svårt att veta det, hennes utläggningar kan ju betyda vad som helst. "
Lenis skulle bli käk natt 1, men sen fick jag för mig att hon kunde vara ledaren. Inte så att jag trodde det, men en möjlig. Så ändrade till BSF för henne var jag ganska övertygad om att hon inte var ledaren.

paddis var ju solklar tvilling till @fio när nu inte @Lenis var det - jag ville liksom visa vem ni skulle rösta ut - låt bli tvillingarna - ta siaren och helst ängeln :arghh::arghh::arghh::arghh:
tror cirkus var inne på att käka madalitso natt 3 (?) men tyvärr blev inget bestämt och jag skickade in ett val för att vi inte skulle missa då jag inte skulle vara här på morgonen... tyvärr tog jag fio då.

Förlåt för att jag missade att ändra min dolda röst i Q lynchen. IRL kom ivägen. Men vi hade nog röjt oss mer då kanske

Leken gick verkligen inte vår väg, mest pga klantigt spel från mig

Vi skulle käkat Mada den natten jag ville det

Förlåt för att jag missade att ändra min dolda röst i Q lynchen. IRL kom ivägen. Men vi hade nog röjt oss mer då kanske

Leken gick verkligen inte vår väg, mest pga klantigt spel från mig

Vi skulle käkat Mada den natten jag ville det
shit happens :heart
Jag valde Btw dig för att inte sjutton skulle jag välja dig som ledarvarg när vi var i lyan senast ihop;)
Och tänkte att du skulle fatta hintar om gamla rävar och någon ny :arghh:

herreminje SOM jag hintat!:D grovt! :p
och gick totalt in för att bli siad och INTE leda tillbaka till min :love:lya:love:
Det gick ju fantastiskt med att godförklara fio & lenis tycker jag då :devil:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar