Han solo är fan en pilot inte en varg, du skulle kallat dig för Chewbacca iställetja men HAN SOLO??? vem är solo i leken liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han solo är fan en pilot inte en varg, du skulle kallat dig för Chewbacca iställetja men HAN SOLO??? vem är solo i leken liksom
paddis var ju solklar tvilling till @fio när nu inte @Lenis var det - jag ville liksom visa vem ni skulle rösta ut - låt bli tvillingarna - ta siaren och helst ängelnönskade jag också. Jag hann inte ens läsa vad som skrevs under gårdagen, och vi fick för oss att paddi var ängeln så om vi käkade henne först och sen Klara så skulle vi bli av med ängel och siare idag. Hade vi bara fattat att det var Madalitso så hade vi lyckats ju .
ja men du ser väl vad det står väldigt klart och tydligtHan solo är fan en pilot inte en varg, du skulle kallat dig för Chewbacca istället
Detta skrev jag i lyan:Och hur i helskotta kan man INTE bli misstänkt av de goda av detta inlägget som de facto SKRIVER UT MIN ROLL?!
Har fattat nada sedan leken startade att ingen framfört misstankar mot mig direkt efter detta:
Se särskilt mitt fetade i detta och herregud kan man ens vara tydligare
tror cirkus var inne på att käka madalitso natt 3 (?) men tyvärr blev inget bestämt och jag skickade in ett val för att vi inte skulle missa då jag inte skulle vara här på morgonen... tyvärr tog jag fio då.
det var ju planen för inatt. valde ju paddi - klara, först käkar vi ängeln och sen siaren. synd att vi hade fel ängel för annars hade det ju funkat.Siaren hade dom inte fått utan att döda mig först
Men hur missade ni att jag var ängel?det var ju planen för inatt. valde ju paddi - klara, först käkar vi ängeln och sen siaren. synd att vi hade fel ängel för annars hade det ju funkat.
vet inte, tidsbrist osv. fick för oss att du var ängeln och paddi tvilling.Men hur missade ni att jag var ängel?
Vet inte. Jag hade nog alla på ängel och tvilling posten typ.Men hur missade ni att jag var ängel?
Tidigare i leken kan jag förstå, då höll jag med flit låg profil. Men igår berättade jag ju till och med att jag fått raden om vem siaren siar natt 1 och att jag sen skyddat siarenVet inte. Jag hade nog alla på ängel och tvilling posten typ.
Men du var ju ulv!Men hur missade ni att jag var ängel?
Nä, du var så fel på detMen du var ju ulv!
ja HUR???Men hur missade ni att jag var ängel?
och jag var inte skumMen du var ju ulv!
shit happensFörlåt för att jag missade att ändra min dolda röst i Q lynchen. IRL kom ivägen. Men vi hade nog röjt oss mer då kanske
Leken gick verkligen inte vår väg, mest pga klantigt spel från mig
Vi skulle käkat Mada den natten jag ville det
Men du blev!och jag var inte skum