Och jag var inte delaktig i lynchen på Lenis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag var inte delaktig i lynchen på Lenis
meesa luv LenaHNej, det gjorde de andra så bra på egen hand
Det dumma med lenis var att jag några minuter tidigare fått känslan av att hon var god. Men sedan fick paddi röster och jag hann inte tänka.Och jag var inte delaktig i lynchen på Lenis
Och tur var väl det. Vi var livrädda att Klara skulle rösta på dig så det skulle vara fritt fram för ulvarna att käka henne sen.Tidigare i leken kan jag förstå, då höll jag med flit låg profil. Men igår berättade jag ju till och med att jag fått raden om vem siaren siar natt 1 och att jag sen skyddat siaren
OH som jag hoppades på just detJag lovar att jag inte virrade till det med flit första dagen. Det är tur jag kan skylla om nåt nu i alla fall. Goda lyan passade mig bättre .
Och tur var väl det. Vi var livrädda att Klara skulle rösta på dig så det skulle vara fritt fram för ulvarna att käka henne sen.
Misstänkte detOH som jag hoppades på just det
Jag har väl inte så mycket att tillägga egentligen till den allmänna diskussionen om hur ledarvargen kan ha tänkt när den valde vilka som skulle vara i lyan.
Den kan ha lottat, den kan ha valt några den tyckte är bra som onda, den kan ha valt några som inte brukar vara i lyan,den kan ha valt en ny eller några gamla rävar- den kan ha valt precis hur sjutton som helst misstänker jag.
Det beror också på vem som är ledarvarg - om den hintar, eller inte hintar om man kan hitta något där?
Och hur bra de som är i lyan fattar eventuella hintar
Och hur slug ledarvargen är- om den kan dölja spåren till de den satt i lyan eller om den outar dem
Jag reagerade på att du i ett inlägg var väldigt tydlig med att du letade ulvarhade någon annan än jag med min roll skrivit något sådant här så hoppas jag verkligen verkligen verkligen att jag blivit misstänksam alternativt hittat min ledarvarg
se mitt fetade i mitt inlägg
aja
Lenis skrev nåt liknande, om att mixa så det inte blev erfarna mot nya eller nåt sånt. Så därför hade jag henne som möjlig. Problemet var ju att många skrev sånt. Men vi käkade dig inte iaf!hade någon annan än jag med min roll skrivit något sådant här så hoppas jag verkligen verkligen verkligen att jag blivit misstänksam alternativt hittat min ledarvarg
se mitt fetade i mitt inlägg
aja
Yippiekayey!!Lenis skrev nåt liknande, om att mixa så det inte blev erfarna mot nya eller nåt sånt. Så därför hade jag henne som möjlig. Problemet var ju att många skrev sånt. Men vi käkade dig inte iaf!
uhum jag behövde inte leta ulvarJag reagerade på att du i ett inlägg var väldigt tydlig med att du letade ulvar
Haha, tyckeru?Varför skulle du inte valt henne till lyan? Hon är ju en mardröm att ha emot sig när man är ond.
Varför skulle du inte valt henne till lyan? Hon är ju en mardröm att ha emot sig när man är ond.
Och dessutom är rätt kass på det. Speciellt @Niyama brukar hitta mig direkt.För att jag vet att hon inte brukar gilla att vara ond