Men allvarligt!....och artline var bybo! (jag skojar inte!)
Och nu avslutar jag leken! Tack alla!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men allvarligt!....och artline var bybo! (jag skojar inte!)
Och nu avslutar jag leken! Tack alla!
Jag villle återuppstå. Jösses vilket läge vi hade vi onda!!Fan vad folk verkar återuppstå nu.
Siare skrälleMen allvarligt!
visste väl vad jag gjorde när jag tog in henne i lyanJag är grundlurad av nickan, jag lyfter på hatten.
SOM JAG ÖNSKADE ATT JAG VAR DÄR OCH KUNDE SNACKA LITE VETT I ER
Hur kunde ni inte fatta det igår?
önskade jag också. Jag hann inte ens läsa vad som skrevs under gårdagen, och vi fick för oss att paddi var ängeln så om vi käkade henne först och sen Klara så skulle vi bli av med ängel och siare idag. Hade vi bara fattat att det var Madalitso så hade vi lyckats ju .SOM JAG ÖNSKADE ATT JAG VAR DÄR OCH KUNDE SNACKA LITE VETT I ER
Jag visste det! Har sagt i nån dag nu att du säkert skulle ta in nickan i lyan bara för att hon var nyvisste väl vad jag gjorde när jag tog in henne i lyan
Jag var ju själv nybörjare och hamnade i lyan i min första lek
Ja, jag förstår hur du tänkte. Men när hon började teoria mot mig efter att lyan fattat vem jag var trodde jag benhårt på henne som god.visste väl vad jag gjorde när jag tog in henne i lyan
Jag var ju själv nybörjare och hamnade i lyan i min första lek
Jag visste det! Har sagt i nån dag nu att du säkert skulle ta in nickan i lyan bara för att hon var ny
Räknas det som hint att skriva "lynchar ni mig så käkas klara"?
Oh really Cirkus, jag låtsas ha en roll jag inte har? Om det är nån här som låtsas så är det du
Jag har också hittat hit nu
Har firat nationaldagen med att gå på bio - har varit och sett nya star wars-filmen som handlar om Han Solo
Den var bra!
Älskar Star Wars-filmerna sedan jag var liten så det var ett kärt återseende av gamla favoriter och någon ny karaktär också , men jag får ju lov att säga att Harrison Ford var bättre och snyggare än den som spelade rollen som Han Solo nu Mycket mer humor och timing hos Ford tycker jag!
Jag har ingen egentlig tradition för att fira nationaldagen tyvärr, men att träffa familjen och äta något gott har ju hänt några gånger genom åren och hissa flaggan när jag hade flaggstång hörde ju också till.
Kul att det kom igång med en lek så fort denna gången!
Du är den enda som fattar dina hintarOch hur i helskotta kan man INTE bli misstänkt av de goda av detta inlägget som de facto SKRIVER UT MIN ROLL?!
Har fattat nada sedan leken startade att ingen framfört misstankar mot mig direkt efter detta:
Se särskilt mitt fetade i detta och herregud kan man ens vara tydligare
Jag började misstänka att du var ängeln men var osäker. Jag trodde dig tillräckligt mycket för att inte rösta på dig igår. Niyama kunde jag inte komma på en motivering till igår. Jag ville inte rösta på Mirtai egentligenJag blev sjukt frustrerad när bara paddis fattade min roll igår...
@bollen__ hade nog lite kul åt mig i vår konversation igår
Det där superknepiga inlägget var inte Aaaaaaallls planeratJag hade tänkt sia Paddi första natten. Undrar hur leken utvecklat sig då... Men så gjorde q sitt superknepiga inlägg och jag började direkt misstänka henne som ledarvarg och var ju tvungen att kolla.
ja men HAN SOLO??? vem är solo i leken liksomDu är den enda som fattar dina hintar