Du gamla, du fria (Ulvlek)

Fan vår taktik hade lyckats om vi hade fattat vem ängeln var @cirkus @nickan1
Hur kunde ni inte fatta det igår? O_o

Jag försökte hålla låg profil när jag lyckats skydda klara första natten, för insåg ni letade efter ängeln efter det. Men sen igår började folk ha mig som ulv, så då försökte jag vara övertydligt med att jag var ängel. Var fullt beredd på att bli ulvmat tills idag...

SOM JAG ÖNSKADE ATT JAG VAR DÄR OCH KUNDE SNACKA LITE VETT I ER:banghead::banghead::banghead::banghead:
:rofl: önskade jag också. Jag hann inte ens läsa vad som skrevs under gårdagen, och vi fick för oss att paddi var ängeln så om vi käkade henne först och sen Klara så skulle vi bli av med ängel och siare idag. Hade vi bara fattat att det var Madalitso så hade vi lyckats ju :banghead:.

visste väl vad jag gjorde när jag tog in henne i lyan;)
Jag var ju själv nybörjare och hamnade i lyan i min första lek:D
Ja, jag förstår hur du tänkte. :laugh: Men när hon började teoria mot mig efter att lyan fattat vem jag var trodde jag benhårt på henne som god.

Jag hade tänkt sia Paddi första natten. Undrar hur leken utvecklat sig då... Men så gjorde q sitt superknepiga inlägg och jag började direkt misstänka henne som ledarvarg och var ju tvungen att kolla.

Och hur i helskotta kan man INTE bli misstänkt av de goda av detta inlägget som de facto SKRIVER UT MIN ROLL?!
Har fattat nada sedan leken startade att ingen framfört misstankar mot mig direkt efter detta: :rofl::rofl::rofl:

Se särskilt mitt fetade i detta och herregud kan man ens vara tydligare
:D

Jag har också hittat hit nu :)
Har firat nationaldagen med att gå på bio - har varit och sett nya star wars-filmen som handlar om Han Solo
Den var bra!:up:
Älskar Star Wars-filmerna sedan jag var liten så det var ett kärt återseende av gamla favoriter och någon ny karaktär också , men jag får ju lov att säga att Harrison Ford var bättre och snyggare :D än den som spelade rollen som Han Solo nu :o Mycket mer humor och timing hos Ford tycker jag!

Jag har ingen egentlig tradition för att fira nationaldagen tyvärr, men att träffa familjen och äta något gott har ju hänt några gånger genom åren och hissa flaggan när jag hade flaggstång hörde ju också till.

Kul att det kom igång med en lek så fort denna gången!:)

Jag blev sjukt frustrerad när bara paddis fattade min roll igår...
@bollen__ hade nog lite kul åt mig i vår konversation igår :p
Jag började misstänka att du var ängeln men var osäker. Jag trodde dig tillräckligt mycket för att inte rösta på dig igår. Niyama kunde jag inte komma på en motivering till igår. Jag ville inte rösta på Mirtai egentligen

Jag hade tänkt sia Paddi första natten. Undrar hur leken utvecklat sig då... Men så gjorde q sitt superknepiga inlägg och jag började direkt misstänka henne som ledarvarg och var ju tvungen att kolla.
Det där superknepiga inlägget var inte Aaaaaaallls planerat :p;)
Gick in för att ställa till oreda och kaos och det gick ju så bar så bra
Men vad fan- LYAN!!! fattade ni inte att ni skulle rösta ut siareländet @Klara O_o jag gick ju all in för att verka vara siare själv - för jag var ju rökt ändå:p men SÅÅ bra alibi att ni tog mitt inlägg som en siares inlägg- för JA det försökte jag ju få till det som innan den däringinga eländiga klara- skrället skulle få fler chanser att sia ju :cry: jag lämnade ju inga spår till er (tror jag iafO_o) :heart

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar