när du säger det så, känner mig lite som en ängel.Jag trodde det var vingar man fick då. Inte morrhår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
när du säger det så, känner mig lite som en ängel.Jag trodde det var vingar man fick då. Inte morrhår.
Det var ju det jag hoppades!Jag trodde det var vingar man fick då. Inte morrhår.
när du säger det så, känner mig lite som en ängel.
Äh, jag tror du fick blodad tand när du kom undan förra gången!Hur lite känner ni mig egentligen? Hade jag varit ulv så hade jag troligen gett upp med Niyama. Inte skulle jag kämpa på efterhand
Nu när Niyama avslöjat sig så kan inte ungarna vinna. Om inte klara pusslat väldigt fel.
Funderar på att byta avatar. Något önskemål?
Då borde jag ha tvingat Niyama att fortsätta!Äh, jag tror du fick blodad tand när du kom undan förra gången!
Läskig men jag är ju inte vi ulv har jag sagt! Q ville inte ha med mig
Du har lurat mig i flera dagar, kan du inte nöja dig med det?Hur lite känner ni mig egentligen? Hade jag varit ulv så hade jag troligen gett upp med Niyama. Inte skulle jag kämpa på efterhand
Nu när Niyama avslöjat sig så kan inte ungarna vinna. Om inte klara pusslat väldigt fel.
Sååå dum siare!Du har lurat mig i flera dagar, kan du inte nöja dig med det?
Du är bara kinkig för att ingen siat dig.
Jag har också sagt det i flera där. Men jag kan erkänna när jag har fel.Läskig men jag är ju inte vi ulv har jag sagt! Q ville inte ha med mig
Du får lämna in klagomål.Sååå dum siare!
Ja att slösa en sia på mig var väl faktiskt onödigt!Sååå dum siare!
Jag trodde jag blev siad igår!Du får lämna in klagomål.
Hmm, det kanske du blev och jag bara missat det. Jag har ju ingen aaaaaning.Jag trodde jag blev siad igår!
Verkligen inteHmm, det kanske du blev och jag bara missat det. Jag har ju ingen aaaaaning.
Jag såg det som hänsyn - du vet att jag varken är road eller speciellt bra som ulv!Jag vill bara säga det att jag kunnat välja precis vem som helst av er till min lya