Du gamla, du fria (Ulvlek)

Äh, mina röster står kvar för inget har ylat (sic!) om min röst på Mada än.
Fast jag tänker det är större chans att de skickad om vem siaren sist till den ängeln skyddat än tvärtom, särskilt om dom nu tyckte det var uppenbart vem som var siare. För tyckte dom det var uppenbart är det ju en risk att ulvarna också tyckte det, och då är det viktigare att ängeln vet vem som är siare, så att denna kan skyddas, än att siaren vet vem som är ängeln.

LenaH ändrar till Artline för att hon missat med Silképilen bra länge. Så länge att hon skymde sin ledarvarg i DL 2 för sina kollegor som då råkade lyncha henne.

Den rollen Mada trodde paddi trodde jag hade.

Eller den goda specialrollen jag tror att du inte har
Jag tror att Mada har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade. Och att Lena har den rollen som jag trodde att du hade. Och att du har den roll som jag trodde att Lena hade.

Klara röstar på Artline
för att det helt enkelt inte finns någon annan som kan bära morrhår.

Om jag inte blivit helt galet lurad av nickan.

DL5
12.26 Niyama röstar på Klara
12.38 Klara röstar på Niyama
12.47 Madalitso röstar på Niyama
13.00 LenaH röstar på Niyama
13.00
LenaH röstar på madalitso
13.24 LenaH ändrar till Artline
13.24 Klara röstar på Artline

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar