Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit väldigt nyfiken på dig, och jag röstar inte där.Då borde du vara säker på en god också?
Den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade?Lena kan inte heller ha den rollen?
Men om vaken du, jag eller Nickan har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att jag hade så borde Mada vara god.Äh, mina röster står kvar för inget har ylat (sic!) om min röst på Mada än.
Den rollen Mada trodde paddi trodde jag hade.Den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade?
Eller den roll jag trodde att du hade?
Och då är du ond.Men om vaken du, jag eller Nickan har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att jag hade så borde Mada vara god.
Jag vet!!!Men på riktigt - hur många goda specialroller har ni fått in i den här leken?
Någon (inte Niyama då ) borde vara stensäker på vem som är vad iom att det bara finns två kvar och ni borde fått info från GL.
Äh, mina röster står kvar för inget har ylat (sic!) om min röst på Mada än.
Fast jag tänker det är större chans att de skickad om vem siaren sist till den ängeln skyddat än tvärtom, särskilt om dom nu tyckte det var uppenbart vem som var siare. För tyckte dom det var uppenbart är det ju en risk att ulvarna också tyckte det, och då är det viktigare att ängeln vet vem som är siare, så att denna kan skyddas, än att siaren vet vem som är ängeln.
Varför är idag ond? Om du och Mada är goda så blir Nickan överOch då är du ond.
Jag tror att Mada har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade. Och att Lena har den rollen som jag trodde att du hade. Och att du har den roll som jag trodde att Lena hade.Den rollen Mada trodde paddi trodde jag hade.
Eller den goda specialrollen jag tror att du inte har
Va? Måste jag läsa rollistan igen?Det finns väl två som har den rollen som paddi faktiskt trodde att jag hade.
Är det inte fyra goda kvar?Va? Måste jag läsa rollistan igen?
Ja, och jag tror att nickan är den av dem.Det finns väl två som har den rollen som paddi faktiskt trodde att jag hade.
Jag tror att Mada har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att du hade. Och att Lena har den rollen som jag trodde att du hade. Och att du har den roll som jag trodde att Lena hade.
Då kan inte Lena ha den rollen. Och tror du Lena är god så måste Nickan vara ulvJa, och jag tror att nickan är den av dem.
Jag känner mest att är det så så för det är inte lätt att vara ny!Om jag inte blivit helt galet lurad av nickan.
Eller du.Då kan inte Lena ha den rollen. Och tror du Lena är god så måste Nickan vara ulv