Du gamla, du fria (Ulvlek)

Jag har ingen koll alls. Det finns en roll jag inte har ägare på.

Mada kan ha rollen som hon trodde att paddi trodde att jag hade men samtidigt vet jag inte.

Lena. Frågan är vad Niyama inlägg betyder.. vill N avslöja sig för en god eller ville hon att kollega också skulle vinka?

Nickan känns ensam men kan också vara ulv.

LenaH röstar på Niyama för att hon smugit runt med sina yviga polisonger (för det vet ju alla att man behöver polisonger på fjället!) leken igenom.

LenaH röstar på madalitso av samma anledning som igår - om inte någon trovärdig (typ @Klara ) skriker högt nu!

Jag tror det. Jag tror att Artline är den ludna. Jag vet inte säkert, men Art har i alla fall inte den goda roll jag tror Mada har. Och nickan har den inte.
Den rollen Mada trodde att Paddi trodde att jag hade?

I så fall tror jag också att Mada har den
Men på riktigt - hur många goda specialroller har ni fått in i den här leken?

Någon (inte Niyama då ;)) borde vara stensäker på vem som är vad iom att det bara finns två kvar och ni borde fått info från GL.

Jo egentligen vill jag att du redogör för vilka kompisar du har. Där är nog du mest trovärdig av alla! :D

@Klara - du är säker på Niyamas status på kroppsbehåring?
Vad gäller Niyama så här jag varit hemskt nyfiken på hennes tillhörighet det senaste och min röst hamnar där. :laugh:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Ratsit