Du gamla, du fria (Ulvlek)

Jag hinner som sagt inte läsa igenom allt, sorry! Trodde inte det skulle bli så sent som det blev. Med ena rösten går jag på mina tidigare misstankar, jag tycker Mirtai haft dåligt underbyggda röster och jag har inte förstått hennes misstankar mot LenaH.
Niyama röstar på Mirtai

Den andra rösten vet i fan, ser att cirkus har många och det jag reagerat på med henne är att hon inte jagat mig som hon brukar som god, men förra leken jagade hon mig när hon var ond. Kanske bytt taktik om hon är ond igen? Annars har jag inte reagerat på nåt med cirkus men spelare jag har som goda har röstat på henne så jag väljer att följa. Ursäkta helkasst spel!

Niyama röstar på cirkus

(skickade innan jag var klar för att hinna, skrivit klart nu)

(och redigerat femtioelva gånger pga kan inte stava)

Artline röstar på Cirkus
Jag tror att hon kan vara fårulven med tanke på att jag överlevde Q lynchen.

Artline röstar på Mirtai
Jag känner mig extremt kluven. Men även hon kan vara fårulven och jag hinner inte tänka mer.

18.17 Klara röstar på cirkus
20.00 Madalitso röstar på cirkus
20.00 Madalitso röstar på Mirtai
20.10 LenaH röstar på cirkus
20.10 LenaH röstar på Madalitso
20.39 nickan1 röstar på Mirtai
20.46 nickan1 röstar på Artline
20.51 Klara röstar på Mirtai
20.59 cirkus röstar på Madalitso

20.59 cirkus röstar på nickan1
21.11 cirkus ändrar rösten på nickan till Mirtai
21.35
Paddington röstar på Cirkus
21.35 Paddington röstar på Mirtai

21.45 Mirtai röstar på cirkus
21.45 Mirtai röstar på Niyama
22.00 Niyama röstar på cirkus
22.00 Niyama röstar på Mirtai
22.00 Artline röstar på cirkus
22.00 Artline röstar på Mirtai

cirkus 6
Mirtai 6
madalitso 2
Artline 1

Niyama 1

Hm, trodde jag var säkrare på Mirtai som ond än cirkus. Jag måste fixa nåt att äta så jag får läsa igenom senare, fan vad ni har skrivit idag :p

Så kvar är jag, klara, Paddington, LenaH, nickan, niyama och Artline...

Ska erkänna att jag är ännu mer osäker på var jag har alla utom klara och Paddington nu.

Just nu känner jag mest att jag inväntar dl och ser om jag överlever innan jag lägger mer tankemöda på leken.

Jag tror jag placerat Mada, men är högst osäker.

Däremot har jag koll koll på Lena, Niyama och ev Artline och nickan1.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar