Jag vet inte, men utgår man från det värsta så kan man bara bli glatt överraskadMen jag gissar att fårulven inte kan lägga två lika röster dolt? Det kan man ju inte öppet så det verkar ju väldigt oschysst i så fall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet inte, men utgår man från det värsta så kan man bara bli glatt överraskadMen jag gissar att fårulven inte kan lägga två lika röster dolt? Det kan man ju inte öppet så det verkar ju väldigt oschysst i så fall.
om du hänvisar till min röst på dig så är det för att jag itne fått grepp om dig och hade behövt se mer av dig.
Just nu känns det som jag velar mest mellan dig och Niyama så vad gör att jag borde ändra till henne istället för dig?
nej de borde vara på två olika personerJa, två dolda. Men de borde väl inte få vara lika?
då är vi nog två, även om jag kanske börjar få rätsida på dig...... men då ramlar LenaH ut....Så kvar är jag, klara, Paddington, LenaH, nickan, niyama och Artline...
Ska erkänna att jag är ännu mer osäker på var jag har alla utom klara och Paddington nu.
Jag skulle gärna vilja ha bekräftelse på att @Artline verkligen är god.då är vi nog två, även om jag kanske börjar få rätsida på dig...... men då ramlar LenaH ut....
Jag blev plötsligt mer osäker på om du verkligen är god....Jag skulle gärna vilja ha bekräftelse på att @Artline verkligen är god.
@Niyama har jag ff inte heller grepp om och även om jag inte tror alls på @nickan1 i lyan så vet jag inte säkert.
Min röst på @Madalitso lär kvarstå om jag får chansen så länge inte nån trovärdig skriker högt.
Vi är rätt osäkra allihopa och jag skulle vilja veta lite mer om exvis Niyama och Artline.Jag blev plötsligt mer osäker på om du verkligen är god....