Ja, alltså nu var du ju lite lugnare den här leken men kul att vara ond när du prickar hela lyan dag 2 . Sa nej till att käka dig dock eftersom du ofta blivit käk tidigt, men det är ju nervöst att ha dig kvar.Haha, tyckeru?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, alltså nu var du ju lite lugnare den här leken men kul att vara ond när du prickar hela lyan dag 2 . Sa nej till att käka dig dock eftersom du ofta blivit käk tidigt, men det är ju nervöst att ha dig kvar.Haha, tyckeru?
Det känns som det var mitt fel. Jag började.Tack LL @bollen__ för en intressant lek! Schysst att lyckas uppdatera under en spelning oxå det är bannimej att vara dedikerad
Snyggt jobbat goda.. o skäms ni som röstade ut mej o utan att ens dra det vanliga om att oj nu blev det drev.. jag hade ju inte ens skrivit nåt knas utan bara inte röstat på en som jag omöjligt kunnat veta rollen på dag ett Jag ska spöka för er..
Haha, ja jag vet inte vad det är men brukar fatta när du är ond. Vi borde vara i lyan tillsammans helt enkelt.Och dessutom är rätt kass på det. Speciellt @Niyama brukar hitta mig direkt.
Lite lugnare? Helt lost!Ja, alltså nu var du ju lite lugnare den här leken men kul att vara ond när du prickar hela lyan dag 2 . Sa nej till att käka dig dock eftersom du ofta blivit käk tidigt, men det är ju nervöst att ha dig kvar.
Jag röstade enbart på dig för att du röstade på paddi och jag ville rädda henne.Tack LL @bollen__ för en intressant lek! Schysst att lyckas uppdatera under en spelning oxå det är bannimej att vara dedikerad
Snyggt jobbat goda.. o skäms ni som röstade ut mej o utan att ens dra det vanliga om att oj nu blev det drev.. jag hade ju inte ens skrivit nåt knas utan bara inte röstat på en som jag omöjligt kunnat veta rollen på dag ett Jag ska spöka för er..
Jag röstade enbart på dig för att du röstade på paddi och jag ville rädda henne.
Tja, det var ju tydligen vi i lyan också så...Lite lugnare? Helt lost!
Det märks att vi inte leker lika ofta för närvarande och när infon är ett dygn sen tappar jag totalt momentum. Jag orkar inte plöja igenom leken flera gånger längre som jag gjorde förr.
*spööööööööök*
Tycker du det hintades i leken, bortsett från idag då?Sedan som ett allmänt tillägg:
Oavsett vilken sida man tillhör så ska man inte outa den . hinta om den .-det är ju en förutsättning för lekarna och står i princip väldigt tydligt i lekstarten
Sedan är det lätt att ryckas med och raljera när man väl fått klart för sig hur det ligger till - been there - done that
Jag tycker detta var en väldigt hintfri lek? Alla spelade med korten hiskligt nära bröstet, det var därför det blev så himla svårt.tack till bästa LL @bollen__ för en rolig lek!
Jag hade väldigt roligt
Sedan som ett allmänt tillägg:
Oavsett vilken sida man tillhör så ska man inte outa den . hinta om den .-det är ju en förutsättning för lekarna och står i princip väldigt tydligt i lekstarten
Sedan är det lätt att ryckas med och raljera när man väl fått klart för sig hur det ligger till - been there - done that
Ja men just preciiiis därför på alla punkterFör att jag vet att hon inte brukar gilla att vara ond
Idag var det ju massor av hintar men jag tyckte inte det spelade nån roll eftersom vi ändå var körda. Men annars så är det ju inte okej att skriva om "den har den rollen" bara för att man inte nämner med ord vilken roll, däremot kan man ju skriva en teori som bygger på det öppna i leken, och "därför tror jag x är tvilling" t.ex.Jag tycker detta var en väldigt hintfri lek? Alla spelade med korten hiskligt nära bröstet, det var därför det blev så himla svårt.
Dag 5 är det väl inte så himla kinkigt även om onda säkert hade kunnat dra ut på det en dag till (det gjorde ni ju egentligen ).
bortsett från mig själv som hintade stenhårt från första inlägget ok?Tycker du det hintades i leken, bortsett från idag då?
Fast det du skrev tycker jag inte var hintar?bortsett från mig själv som hintade stenhårt från första inlägget ok?
Men å andra sidan mer allvarligt så nej det var inför idag det hintades rejält - både från onda och goda -
och innan dess noll hintningar
Alltså, tom jag här i bakgrunden lyfte på ögonbrynen och tänkte att ’herregud, här skriver q att hon är ledarvargen och har antagligen nickan i lyan ihop med några gamla rävar.’Och hur i helskotta kan man INTE bli misstänkt av de goda av detta inlägget som de facto SKRIVER UT MIN ROLL?!
Har fattat nada sedan leken startade att ingen framfört misstankar mot mig direkt efter detta:
Se särskilt mitt fetade i detta och herregud kan man ens vara tydligare
Alltså, den här meningen borde gå till Hall of FameMen om vaken du, jag eller Nickan har den rollen som Mada trodde att Paddi trodde att jag hade så borde Mada vara god.
Helt otroligt att vi hängde med i diskussionenAlltså, den här meningen borde gå till Hall of Fame
och jag fattar fortfarande inte hur ni kunde tro att det var jag