Du gamla, du fria (Ulvlek)

Tack LL @bollen__ för en intressant lek! :bow: Schysst att lyckas uppdatera under en spelning oxå det är bannimej att vara dedikerad :D

Snyggt jobbat goda.. o skäms ni som röstade ut mej o utan att ens dra det vanliga om att oj nu blev det drev.. jag hade ju inte ens skrivit nåt knas utan bara inte röstat på en som jag omöjligt kunnat veta rollen på dag ett :cry::p Jag ska spöka för er.. :devil::angel::D
Det känns som det var mitt fel. Jag började. :laugh:

Ja, alltså nu var du ju lite lugnare den här leken men kul att vara ond när du prickar hela lyan dag 2 :nailbiting:. Sa nej till att käka dig dock eftersom du ofta blivit käk tidigt, men det är ju nervöst att ha dig kvar.
Lite lugnare? Helt lost! :rofl:

Det märks att vi inte leker lika ofta för närvarande och när infon är ett dygn sen tappar jag totalt momentum. Jag orkar inte plöja igenom leken flera gånger längre som jag gjorde förr. :)

Tack LL @bollen__ för en intressant lek! :bow: Schysst att lyckas uppdatera under en spelning oxå det är bannimej att vara dedikerad :D

Snyggt jobbat goda.. o skäms ni som röstade ut mej o utan att ens dra det vanliga om att oj nu blev det drev.. jag hade ju inte ens skrivit nåt knas utan bara inte röstat på en som jag omöjligt kunnat veta rollen på dag ett :cry::p Jag ska spöka för er.. :devil::angel::D
Jag röstade enbart på dig för att du röstade på paddi :p och jag ville rädda henne.

tack till bästa LL @bollen__ för en rolig lek!
Jag hade väldigt roligt:angel::p:D

Sedan som ett allmänt tillägg:
Oavsett vilken sida man tillhör så ska man inte outa den . hinta om den .-det är ju en förutsättning för lekarna och står i princip väldigt tydligt i lekstarten
Sedan är det lätt att ryckas med och raljera när man väl fått klart för sig hur det ligger till - been there - done that

Oavsett vilken sida man tillhör så ska man inte outa den . hinta om den .-det är ju en förutsättning för lekarna och står i princip väldigt tydligt i lekstarten
Sedan är det lätt att ryckas med och raljera när man väl fått klart för sig hur det ligger till - been there - done that
Tycker du det hintades i leken, bortsett från idag då?

tack till bästa LL @bollen__ för en rolig lek!
Jag hade väldigt roligt:angel::p:D

Jag tycker detta var en väldigt hintfri lek? Alla spelade med korten hiskligt nära bröstet, det var därför det blev så himla svårt.
Dag 5 är det väl inte så himla kinkigt även om onda säkert hade kunnat dra ut på det en dag till (det gjorde ni ju egentligen :)).

Jag tycker detta var en väldigt hintfri lek? Alla spelade med korten hiskligt nära bröstet, det var därför det blev så himla svårt.
Dag 5 är det väl inte så himla kinkigt även om onda säkert hade kunnat dra ut på det en dag till (det gjorde ni ju egentligen :)).
Idag var det ju massor av hintar men jag tyckte inte det spelade nån roll eftersom vi ändå var körda. Men annars så är det ju inte okej att skriva om "den har den rollen" bara för att man inte nämner med ord vilken roll, däremot kan man ju skriva en teori som bygger på det öppna i leken, och "därför tror jag x är tvilling" t.ex.

Tycker du det hintades i leken, bortsett från idag då?
bortsett från mig själv som hintade stenhårt från första inlägget :D ok?
Men å andra sidan mer allvarligt så nej det var inför idag det hintades rejält - både från onda och goda -
och innan dess noll hintningar

Och hur i helskotta kan man INTE bli misstänkt av de goda av detta inlägget som de facto SKRIVER UT MIN ROLL?!
Har fattat nada sedan leken startade att ingen framfört misstankar mot mig direkt efter detta: :rofl::rofl::rofl:

Se särskilt mitt fetade i detta och herregud kan man ens vara tydligare
Alltså, tom jag här i bakgrunden lyfte på ögonbrynen och tänkte att ’herregud, här skriver q att hon är ledarvargen och har antagligen nickan i lyan ihop med några gamla rävar.’ :rofl:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 050
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 571
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 522
Senast: Niyama
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 375
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar