Dressyrsnackis nr 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
@lady_vip Wow, vilket pris! Och så har de OS kandar till halva priset också, oj, vilken rea!! Synd att man inte såg det innan... Stort tack för tipset! Får ta en titt där och se om man kan hitta något annat man kan klicka hem. Man kan ju aldrig få för mycket saker... :angel:
Hihi, jag hade ju då lämnat tillbaka stången för ordinarie pris, om det är samma dvs :angel:
De brukar ha bra rea faktiskt, jag funderar också på ett par saker.

Varför sitter jag och velar på kandar från OS till min 3 åring? (det priset!)

Hihi, klockrent! Jag funderar seriöst på detsamma... Köpte ju mitt från MS sadelmakaren i våras (för en halv miljard... :S) men som jag är supernöjd med, men OS för halva priset händer ju bara inte... Bara tyglarna kostar ju det ivanligafall ;) Go for it, köp det! ;) Som de andra säger, någon gång är det ju dags för kandar ;)

Hihi, jag hade ju då lämnat tillbaka stången för ordinarie pris, om det är samma dvs :angel:
De brukar ha bra rea faktiskt, jag funderar också på ett par saker.

Är nog för feg för det, använt dem för mycket (kandaret tre gånger och tränsbettet två..) men ingen dum idé.. ;)

Men hallå! Nångång ska den ju ha kandar. Bara att köpa! Bra pris är bra pris liksom...

Hihi, klockrent! Jag funderar seriöst på detsamma... Köpte ju mitt från MS sadelmakaren i våras (för en halv miljard... :S) men som jag är supernöjd med, men OS för halva priset händer ju bara inte... Bara tyglarna kostar ju det ivanligafall ;) Go for it, köp det! ;) Som de andra säger, någon gång är det ju dags för kandar ;)

Plus att det bara är att ta bort kandarremmen vad jag kan se, så har du ett träns @Ackio

Ni hjälper inte mitt samvete ;) Eller min plånbok hahaha :laugh:

Ja, det var ju ingen dålig rea där! Det fanns ett OS-träns på outleten där jag köpte Sprenger-stången också, tror det hade blivit 700 efter rabatten, men sidostyckena hade försvunnit så jag köpte aldrig... Inte för att jag behöver nytt träns, men som sagt, bra pris är bra pris :angel:

Jag beställde ett munchen. Kommer nog aldrig hitta så billigt igen. O helt nytt. Tror inte på det förrän jag har fått hem det! :nailbiting: Jag har velat ha ett i åratal men alltid backat pga priset.:)

Ja, jag har också velat flera år. Har en elev som har Munchen kandar och träns. Varje gång jag ridit deras hästar har jag dreglat och sen suckat över mitt eget när jag ska tränsa min egen.
Hade gammal häst och en ung som har ett tag kvar till kandar. Och därför hejdat mig.
Men nu slog jag faktiskt till iom priset. Hoppas min miniskalle kan ha full.. :S
Och hoppas det inte är ngt misstag.. Låter liksom för bra för att vara sant..

@Ackio Nosgrimman ska vara 4 cm på Munchen har jag för mig. Vi mätte och hade oss på elevens kandar då hennes nya häst stod där jag jobbade och vi skulle testa.
Är hyfsat säker på 4 cm. Men vågar inte lova helt..

Tänkte åka till butiken i morgon och kolla på vad de har där. Hatar att inte ha någon häst att handla till :( det kan mycket väl bli något ändå om jag känner mig själv...

Tex ett par extra Cavallo-ridstövlar för halva priset. Synd bara att de inte har königs :(

Tänkte åka till butiken i morgon och kolla på vad de har där. Hatar att inte ha någon häst att handla till :( det kan mycket väl bli något ändå om jag känner mig själv...

Vi brukar skoja om att man tar sin favoritsadel/favoritkandar etc och åker till hästhandlare och ber om "en häst till den här sadeln".
Kanske får bli din grej med? ;)

Du kanske iaf "behöver" ridkläder eller något neutralfärgat schabrak/lindor etc?

Vi brukar skoja om att man tar sin favoritsadel/favoritkandar etc och åker till hästhandlare och ber om "en häst till den här sadeln".
Kanske får bli din grej med? ;)

Du kanske iaf "behöver" ridkläder eller något neutralfärgat schabrak/lindor etc?
Jag har redan en sadel som jag älskar (om man kan göra det med sadlar) och jag vill ju gärna behålla den när jag köper häst. Så ja, det är nog något för mig. :)

Funderar också på att uppdatera min egen garderob lite, det är ju alltid något jag "behöver"..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
33 34 35
Svar
681
· Visningar
45 941
Senast: Human
·
Övr. Barn Kände mig manad att starta nästa tråd, så vi fortsätter väl här 😊 Fortsätt dela med er av vad ni och ungarna hittar på!
39 40 41
Svar
819
· Visningar
46 105
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 211
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
15 16 17
Svar
334
· Visningar
28 641
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar