M
mooi
Varför sitter jag och velar på kandar från OS till min 3 åring? (det priset!)
Men hallå! Nångång ska den ju ha kandar. Bara att köpa! Bra pris är bra pris liksom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hihi, jag hade ju då lämnat tillbaka stången för ordinarie pris, om det är samma dvs@lady_vip Wow, vilket pris! Och så har de OS kandar till halva priset också, oj, vilken rea!! Synd att man inte såg det innan... Stort tack för tipset! Får ta en titt där och se om man kan hitta något annat man kan klicka hem. Man kan ju aldrig få för mycket saker...
Hihi, jag hade ju då lämnat tillbaka stången för ordinarie pris, om det är samma dvs
De brukar ha bra rea faktiskt, jag funderar också på ett par saker.
Äh, faktum är att de allra flesta ställen brukar vara väldigt generösa med att prova bett, särskilt dyra bett. Bara säg att det inte passade.Är nog för feg för det, använt dem för mycket (kandaret tre gånger och tränsbettet två..) men ingen dum idé..
Men hallå! Nångång ska den ju ha kandar. Bara att köpa! Bra pris är bra pris liksom...
Hihi, klockrent! Jag funderar seriöst på detsamma... Köpte ju mitt från MS sadelmakaren i våras (för en halv miljard... :S) men som jag är supernöjd med, men OS för halva priset händer ju bara inte... Bara tyglarna kostar ju det ivanligafall Go for it, köp det! Som de andra säger, någon gång är det ju dags för kandar
Plus att det bara är att ta bort kandarremmen vad jag kan se, så har du ett träns @Ackio
Du köper ju såklart det nya och lämnar tillbaka det istället för det du använt till den första butiken.Ni hjälper inte mitt samvete Eller min plånbok hahaha
Jag har inget sen innan Annars hade jag gjort det hahaDu köper ju såklart det nya och lämnar tillbaka det istället för det du använt till den första butiken.
Citerade fel inlägg. Skulle vara till @DeimionJag har inget sen innan Annars hade jag gjort det haha
Angående ditt problem så kände jag att det var tur att OS-kandaren inte fanns i storlek cob så jag slapp ställas inför samma problem.Jag har inget sen innan Annars hade jag gjort det haha
Jag beställde ett munchen. Kommer nog aldrig hitta så billigt igen. O helt nytt. Tror inte på det förrän jag har fått hem det! Jag har velat ha ett i åratal men alltid backat pga priset.Tycker inte nosgrimmorna ser så breda ut dock och jag gillar bred nosgrimma
(letar nackdelar här!!)
Jag beställde ett munchen. Kommer nog aldrig hitta så billigt igen. O helt nytt. Tror inte på det förrän jag har fått hem det! Jag har velat ha ett i åratal men alltid backat pga priset.
Tänkte åka till butiken i morgon och kolla på vad de har där. Hatar att inte ha någon häst att handla till det kan mycket väl bli något ändå om jag känner mig själv...
Jag har redan en sadel som jag älskar (om man kan göra det med sadlar) och jag vill ju gärna behålla den när jag köper häst. Så ja, det är nog något för mig.Vi brukar skoja om att man tar sin favoritsadel/favoritkandar etc och åker till hästhandlare och ber om "en häst till den här sadeln".
Kanske får bli din grej med?
Du kanske iaf "behöver" ridkläder eller något neutralfärgat schabrak/lindor etc?