Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Igår var det tävling för min del och då slogs jag av faktumet av hur lite många i publiken faktiskt apploderar! Sitter jag på läktaren så är väl det minsta jag kan göra att klappa efter en avslutad ritt? På vissa ritter var det bara jag och mamma som klappade trots att det satt en handfull människor till på läktaren Är det något ni har upplevt/tänkt på?
Pja, nuförtiden ska ju inte dressyrhästarna spookas av att ngn klappar i några händer typ eller ens säger pip på läktarenKL
Igår var det tävling för min del och då slogs jag av faktumet av hur lite många i publiken faktiskt apploderar! Sitter jag på läktaren så är väl det minsta jag kan göra att klappa efter en avslutad ritt? På vissa ritter var det bara jag och mamma som klappade trots att det satt en handfull människor till på läktaren Är det något ni har upplevt/tänkt på?
Pja, nuförtiden ska ju inte dressyrhästarna spookas av att ngn klappar i några händer typ eller ens säger pip på läktaren
@mooi så otroligt tråkigt håller givetvis tummarna för att han ska bli bra igen. Kram
tack alla för tränstips, jag ska kolla igenom de ni tipsat om och se vilket som känns som bra och rätt köp.
Som arenapersonal på GHS så är detta allt för bekant...fast då är det inte publiken som är "problemet". Däremot färgen på blommorna i krukorna på bokstäverna...
Fasen jag tycker inte att 1000-1500 för ett träns är billigt. Billigt är runt femhundralappen.
Oja! Henne "känner" man ju tillAha det var väl Louise P's fel haha.. Henne måste du väl känna då?
Appropå träns tycker jag kvalitén inte alltid återspeglas i priset. Oftast vill jag ha möjligheten att klämma och känna innan jag köper träns. Har flera billigare från Hööks och Glengordon som är kanon i lädret. Men har sett samma träns som varit riktigt hemska. Det varierar mycket mao. Har gått emot min egen princip nu och går i väntans tider på ett Passierträns. Men de ska väl minsann ha bra kvalité!
Har i dagarna fått ett Hööks Ashford i present av Barbs ägare. Jättefint och mjukt! Pannbandet har jag fått av @Bison, loooove it, och så beställde jag namnplattor förra veckan (tänkte ha mitt eget namn på nya sadeln). Sjukt nöjd!!
Och jag har ett Premiera monaco som jag är svinnöjd med Lite för stelt i början, men blev snabbt bättre och nu när jag haft det drygt ett år så kan jag konstatera att det hållt sig väldigt bra. Tycker det är milsvid skillnad emot hööks träns, bättre kvalitet och inte minst snyggare - enligt mig. Den dagen jag känner att jag behöver utöka min tränsuppsättning kommer det bli ett till premiera utan tvekan.