Bra gjort, du verkar vara ett sånt där irriterande myggbett som aldrig slutar klia.Dök upp en film från 2018 där GB rider en clinic och rollar en häst ordentligt. Har faktiskt mailat SVT...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra gjort, du verkar vara ett sånt där irriterande myggbett som aldrig slutar klia.Dök upp en film från 2018 där GB rider en clinic och rollar en häst ordentligt. Har faktiskt mailat SVT...
Det är ju bara en ögonblicksbild och betyder ingenting. Dessutom är det orättvis att döma någon när man inte har hela bilden. Det är egentligen hästens fel/s
Eller ett rykande färskt citat från FEI Sports forum (Michael Klimke för International Dressage Riders Club),
Släkt med Ingrid och Reiner Klimke?
I detta fallet är det åtminstone fler än jag som reagerat och vågar kontakta förbundet! Så det sprider sig.Bra gjort, du verkar vara ett sånt där irriterande myggbett som aldrig slutar klia.
Och detta sas som en direkt reaktion efter en och en halv timmas genomgång av "Equine Ethics & Wellbeing Commission Final Report and proposed action plan", 3:11 in på videon. Suck.
Du är ett myggbett man bara måste älskaI detta fallet är det åtminstone fler än jag som reagerat och vågar kontakta förbundet! Så det sprider sig.
Ta bild på märkningen och skicka till mig! Så hjälper jag dig med märkningenHar nu provat en Amerigo. Vi tror det är en CC.
Prinsessan godkände den. Jag fick stöd framtill som jag vill men tyckte inte om kåpor/stöd. De hamnar fel för mig. Tycker också den är hård jämfört med min. Visa bifogad fil 144278
Har du kollat med Sanny Wiklund i Allerum. Hon har sadlar i alla prisklasser och är duktig.Visa bifogad fil 144291
Vad tror ni kan passa denna rygg? Jag håller på att gå sönder inombords Idag har jag en Albion SLK som just nu bara glider bakåt. Hade en utprovare ute i höstas för jag behöver en hoppsadel och hon tyckte att en Equipe Ek Evo låg bäst. Dock tyckte inte min plånbok det och sedan dess har vi hunnit med 1 vecka på djursjukhuset och 2 månader med hovböld så ekonomin är inte bättre Har kontaktat andra utprovare här i NV Skåne men, ingen har något som kan passa. Någon som har en tanke?
Ja, det var hon som rekommenderade Equipe Ek Evo. Men för tillfället har hon inget som kan passa.Har du kollat med Sanny Wiklund i Allerum. Hon har sadlar i alla prisklasser och är duktig.
Amerigo DJ el någon Ergo med B1-bommen. Iom att höst är lite hög bak bör du inte ha en sadel med högt bakvalv.Visa bifogad fil 144291
Vad tror ni kan passa denna rygg? Jag håller på att gå sönder inombords Idag har jag en Albion SLK som just nu bara glider bakåt. Hade en utprovare ute i höstas för jag behöver en hoppsadel och hon tyckte att en Equipe Ek Evo låg bäst. Dock tyckte inte min plånbok det och sedan dess har vi hunnit med 1 vecka på djursjukhuset och 2 månader med hovböld så ekonomin är inte bättre Har kontaktat andra utprovare här i NV Skåne men, ingen har något som kan passa. Någon som har en tanke?
Equipe har flera modeller som är väldigt smala i midjan. Elegance och Bocelli är relativt breda. Emporio, Viktoria och Olympia är smala.
Emporio är verkligen väldigt smal i midjan. Trivdes väldigt bra i min.Fick testat en Emporio idag och jisses! Den var smalare i bommen så den passade hästen bättre (jag behövde inte padda upp den) och jag satt som en smäck.
Verkligen en sadel jag ska hålla ögonen öppna för.
Emporio är verkligen väldigt smal i midjan. Trivdes väldigt bra i min.
Förfärligt. Man blir så ledsen.Det är ju bara en ögonblicksbild och betyder ingenting. Dessutom är det orättvis att döma någon när man inte har hela bilden. Det är egentligen hästens fel/s