Skillnaden märker man nog mest om man råkar komma ut för mycket på vägkanten...Aldrig märkt någon skillnad när jag kör beroende på vilken sida de åker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skillnaden märker man nog mest om man råkar komma ut för mycket på vägkanten...Aldrig märkt någon skillnad när jag kör beroende på vilken sida de åker.
Nämen, borde jag veta vem du är då också? för de har inte klickat för mig
Aaa det ror jag, min häst är på min avatar (som föl). Pärlan!
Det gör jag definitivt gick in i profilen där stod de skåne, så kopplade att de var du då faktiskt kul! Hoppas allt är bra med er! Hur är knät?
Det går framåt! Kan gå ganska normalt nu på jämna underlag men blir trött i benen av att stå/gå längre perioder så försöker utöka gradvis nu. Men har mockat tio boxar idag i alla fall. Rider i alla gångarter men kan inte rida lätt eller stå i stigbyglarna så tror vi får hålla oss till dressyr ett tag. Pärlan har två extraryttare nu som håller igång henne de flesta dagarna!
Å jävlar, ja det måste vara en stor bil
Fast jag tror inte ens den tar 3500 ton...
Fy fan!Kommer bli svettigt på lördag
Visa bifogad fil 152688
Såg just att hon hamnat hos en bekant. Det blir toppen!Haflingern är såld och mitt hjärta blöder
Men jag tror hon kommer få det så bra. En hästkunnig mamma och två tjejer som har en mindre ponny idag och ska få växa i henne medans mamma får rida.
Men vad jag kommer sakna henne
Jag har nu en häst som har popcorn i hela huvudet och halva kroppen men som inte ridits ordentligt på ... tre månader (han har ju dock gått i en enorm, kuperad hage med kompisar så helt muskelfattig är han inte). Försöker hitta en balans mellan att han faktiskt ska få jobba men samtidigt ta det varligt. Det går .... sådär Kompromissen just nu är att trava/galoppera varannan dag och skritta varannan. T är... sådär nöjd med upplägget och fösöker istället typ jobba ihjäl sig...
Jaja. Han har inte ont, och han VILL göra saker.