Mina gubbs tuffar på och ffa Dio blir mer och mer en riktig drömprins. Han är numera trygg att rida med kappa, jag kan klanta mig vid avsittning och han står still och får inte panik, jag kan ta av mig jackan helt avspänt när jag sitter på honom och häromdagen var vi ute och galopperade i skogen med min kompis lilla vildhäst bakom oss och Dio galopperade så tryggt och lugnt med lång hals. Det är så himla härligt hur han hela tiden utvecklas och visar vilken absolut underbar personlighet han har.
Zacke blir jag inte klok på. Det var absolut ingen skillnad att rida honom på metacam. Tycker att han ser fräsch ut men han är inte direkt pepp på att jobba. Han fick iaf gå julshow igår och det gjorde han som en riktig klippa! Vi ska till kliniken på tisdag för genomgång av deras alternativare.
Zacke blir jag inte klok på. Det var absolut ingen skillnad att rida honom på metacam. Tycker att han ser fräsch ut men han är inte direkt pepp på att jobba. Han fick iaf gå julshow igår och det gjorde han som en riktig klippa! Vi ska till kliniken på tisdag för genomgång av deras alternativare.