Jag har haft både Julia och Sally. Vad är det för skarpa kanter?Då förstår jag mer varför Sally/Julia inte är tillåtet längre. Det är ju rätt skarpa kanter som inte finns på WH Ultra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft både Julia och Sally. Vad är det för skarpa kanter?Då förstår jag mer varför Sally/Julia inte är tillåtet längre. Det är ju rätt skarpa kanter som inte finns på WH Ultra.
WTP står för Winning Tongue Plate, det marknadsförs just som en tungplatta. Så det känns rimligt ändå.Ja det gör jag med. Turtle förstår jag dock inte riktigt. Samma med WTP som de har lagt under "tungplatta". Menar de att mittdelen är för stor?
Ffa Sally har rätt skarp kant i jämförelse med WH Ultra. Julia tror jag faller på att rullen är på en platt mittdel-om jag ska spåna.Jag har haft både Julia och Sally. Vad är det för skarpa kanter?
Det är för att mittdelen måste vara rund. På julia och sally sitter rullen på en platt mittlänk och tredelade med platt del i mitten är inte tillåtna.Jag har haft både Julia och Sally. Vad är det för skarpa kanter?
Ja jag tyckte det framgick ganska tydligt att det är ”plattan” som är problemet. Säkert det Fager kommer göra om för att få till en tillåten variant.Ffa Sally har rätt skarp kant i jämförelse med WH Ultra. Julia tror jag faller på att rullen är på en platt mittdel-om jag ska spåna.Visa bifogad fil 160394