Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy!Det var vänster has, den som såg sämst ut på ct. Troligen har någon cysta vuxit och så har det räckt att han sparkat i väggen för att skelettet ska gett upp helt.
Här är gullehästen
Född 2017 e Total Hope
Ska bli så roligt att följa henne och se vad som blir av henne.
Vet inte riktigt varför jag fastnat för just denna, ser ju mest ut som en vanlig brun häst men det är något med henne som jag verkligen gillar
Visa bifogad fil 84443
Han stod på tre ben i boxen en morgon. Fraktur i hasen
Men fy fan så tråkigt. Molnet? Ska du bli dressyrtant nu eller blir det ft även på den nya?
Herregud. Har inte läst denna tråden på flera månader insåg jag nu.
Åh jobbigtGamlingen är diagnosticerad med kotledsartros (måttlig till uttalad). Veterinären verkar hoppfull, men av allt jag har läst hittills tvivlar jag att han kommer hålla som en dressyrhäst
Ja extremt Så oerhört fin häst som passar mig som handen i handsken. Kommer göra allt mitt jäkla yttersta så klart för att få honom att hålla (inklusive ev behandling med stamceller som vet var inne på och sko med överrullningsskor, diverse tillskott osv) men det är ju en sjukt tråkig diagnos att få oavsett.Åh jobbigt