Min lilla Myra och jag tränar på
https://www.instagram.com/tv/CZ8rNn6ozCj/?utm_medium=copy_link
https://www.instagram.com/tv/CZ8rNn6ozCj/?utm_medium=copy_link
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krya på Fille!!Fille står med gipsad fot och boxvila pga hovböld. Så himla trist och så är det såklart synd om Fille som har ont i foten. Men förhoppningsvis är allt ute nu så att det inte behövs grejas mer när gipset tas av.
Jag red en annan häst i stallet idag, ägaren är sjuk och hästen behöver rastas så de frågade igår om jag kunde tänka mig att testa och det kunde jag Det är en jättefin häst men lite tekniskt trixig så inte bara att hoppa upp och köra, helt klart svårare än Fille men det gick ok för att vara första gången så jag ska rida imorgon med och leta efter fler knappar
Åh lille Fille då!Fille står med gipsad fot och boxvila pga hovböld. Så himla trist och så är det såklart synd om Fille som har ont i foten. Men förhoppningsvis är allt ute nu så att det inte behövs grejas mer när gipset tas av.
Jag red en annan häst i stallet idag, ägaren är sjuk och hästen behöver rastas så de frågade igår om jag kunde tänka mig att testa och det kunde jag Det är en jättefin häst men lite tekniskt trixig så inte bara att hoppa upp och köra, helt klart svårare än Fille men det gick ok för att vara första gången så jag ska rida imorgon med och leta efter fler knappar
Han var iallafall helt klart bättre idagÅh lille Fille då!
Roligt med tävling!! Jag håller en tumme!Krig i världen och buke håller på att dö.
Vi tuffar på här. Mitt mående är verkligen upp och ner och är inne i ett ras efter en tid där det kändes som det gick framåt. Typiskt att få ett ras inför tävling men samtidigt skönt att hanåt att lägga fokus på. Zacke och jag gör årsdebut på söndag i MsvB1. Tveksamt med kval % men ja ja, har ett nytt snyggt schabrak och lärt mig göra nya knoppar
Visa bifogad fil 86780
Kul att du är på G!Jag börjar komma igång! Svårt att göra hästen helt rättvisa, de flesta lektioner är ungefär: ”Hur känns det?” ”Hästen känns jättefin, jag har ingen timing”
Fumo hålls i topptrim av F, men jag börjar ta över mer av vardagsridningen från min sambo och nu rider jag lektion en gång i veckan plus att F rider en gång. Vill gärna tävla men vill inte göra det förrän vi kan rida msvb på över 65% åtminstone, tveksamt från min sida just nu. Har dock börjat på gymmet igen så det tar sig!
Vad härligt med en bra träning.En fantastisk träning idag. Har inte känts så bra på länge Det kändes som att det går framåt trots allt. Men jag blir lite uppgiven på mej själv. Varje gång det har varit ett sånt här långt uppehåll så tappar jag väldigt mycket. Jag blir låst i sidan och får svårt att komma ur det. Skulle väl egentligen behöva gå till en kiropraktor eller nått men kommer aldrig till skott. Det brukar bli bättre. Kändes lite tråkigt åxå att galoppen inte funkar som den ska. Jag fick jobba väldigt hårt med den förra året och nu är allt borta. Hon tappade ju alla muskler i rumpan och har väl helt enkelt inte tillräckligt med ork för jobb än. Så ena stunden känns det fantastiskt och det går framåt igen och i nästa stund så känns det som om jag inte kommer nånstans. Fast det har jag ju gjort och det var ju viktigt att det fick ta tid, så jag får väl försöka se det positiva Men det är svårt när man är en tvättäkta pessimist