Dressyrlaget till OS (utbruten från Dressyrsnackis 14)

Jag ligger sjukt efter eftersom jag trodde sändningen började 1030, men det var ju om man ville ha de svenska kommentatorerna.. Hur som, hade inte tackat nej till första ekipagets häst (Fendi T?)

Blir dock irriterad för att jag inte förstår hur jag får fram startlistan, ser bara live-ekipaget i OS-appen...

Hade Antonia nån mer betydande miss än piaffen?
Tänker att hon borde haft nån mer miss med tanke på att annars var det ju bara piaffen som borde dragit ner. Hon fick ändå ju betydligt mycket mindre än portugisiskan...

Nu hoppas jag på att Danmark får en bra medaljchans! Men USA fick en mkt bra start också!

Tänker att hon borde haft nån mer miss med tanke på att annars var det ju bara piaffen som borde dragit ner. Hon fick ändå ju betydligt mycket mindre än portugisiskan...

Nu hoppas jag på att Danmark får en bra medaljchans! Men USA fick en mkt bra start också!
Fick hon inte en miss i bytena i varje också?

Men just detta med poängen och grafiken lär inte de styra över. Är väl OS som producerar sändningen.
Väldigt märkligt, det är ju samma grafik i slutet på programmet, men med poäng istället för %?

Är det för att det är lag och de räknar poäng istället för % eller något?
I'm so confused.

Åh, jag vet inte om jag ska följa klassen idag så gott det går medan jag jobbar eller om jag ska hålla mig undan allt vad nyheter och sociala medier heter så att jag kan se allt ikväll..

Tror galoppen drog ned mycket då han blev kort och stum i halsen. Mycket upp och ned med sitt huvud. Mycket ridning på stången idag!

Gillar amerikanskans häst och ridning.

Bra gjort av Nanna, den danska kommentatorn
red med hela programmet.
Kom så, vidare, håll igång, lätta i handen, smack smack :laugh:

Och nu försvann live-resultaten från OS-hemsidan.
Orkar inte 😂

{45416624-645D-4530-A29D-EE6B5BB49917}.png.webp

Jo, hon gjorde bara 13 istället för 15.

Förstår hon är jättebesviken men tycker ändå man kan vänta med att skaka på huvudet tills man ridit klart och ge hästen lite mer klapp en en liten på halsen när man är färdig.
Aha då räknade jag rätt där. Tyckte kommentatorerna sa att hon fick 7or på den så då blev jag osäker. Kanske var tvåorna de pratade om då. Och ja, hon hade kunnat se liite mer glad ut efteråt.

Liknande trådar

• Låst
Dressyr OS-tråd inför det mest spännande mästerskapet nånsin tror jag! Vilka ekipage vi har att se fram mot🤩. För Sverige är det Patrik Kittel...
60 61 62
Svar
1 227
· Visningar
87 699
Senast: lizan
·
Ridning @the_connemara jag upplever att det är bättre på buke än på resten av SoMe men tendenser finns här också. All dressyr är djurplågeri...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 352
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 899
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka