Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skrev det men inser att jag haft fel, det var nog till original-OS de tackade nej. Innan det ställdes in.Så taggad inför imorgon. Tippar enl nedan:
1. Tyskland
2. USA
3. England
Kan bli omvänt mellan England och USA också. Beror mest på tredje ryttaren tror jag.
såg att någon skrev att flera toppryttare tacka nej och det stämmer väl inte riktigt? Vem skulle det vara? Här är senaste världsrankingen och alla topp är ju där.
https://data.fei.org/Ranking/Search.aspx?rankingCode=D_WR
För övrigt var jag mycket positivt överraskad över Juliettes ridning. Såg väldigt trevligt ut.
Däremot tycker jag båda systrarna iallafall kan låtsas som om de tycker om sina hästar efter avslutad ritt. Knappt en klapp av Antonia, Juliette gav väl tre kanskeSer så illa ut.
Gal...... alltså jag tyckte det såg hemskt ut! Cirkus på hög nivå. Hästen har inte ens övertramp i ökade traven. Usch!
Blir fan mer besviken över domarnas poäng på det där än att Isabell kommer undan med mord ibland
Ah! Inte lätt att hålla reda på alla hit och dit speciellt inte när det har med hästar att göra som byts, skadas, inte ägs av rätt nationalitet osvJag skrev det men inser att jag haft fel, det var nog till original-OS de tackade nej. Innan det ställdes in.
Danmark 2013.Jag tippar
1. Tyskland
2. Storbritannien
3. Danmark
4. USA
Salvino såg så extremt trött ut för USA att folk på amerikanska sidor pratar om veterinärundersökningar och att dra tillbaka laget (stora växlar som vanligt). Så om han inte höjer sig till sin vanliga nivå och Bohemian går fullt så tar nog Danmark platsen framför USA.
Holland hoppas jag kommer sist. Men jag tror de smyger sig in framför Sverige som blir sexa.
Vi kan ju alltid önska oss att det går troll i specialen och att alla utom svenskarna rider fel. Vilket mästerskap var det när så många red fel väg - var det VM i Tryon?
Så taggad inför imorgon. Tippar enl nedan:
1. Tyskland
2. USA
3. England
Kan bli omvänt mellan England och USA också. Beror mest på tredje ryttaren tror jag.
såg att någon skrev att flera toppryttare tacka nej och det stämmer väl inte riktigt? Vem skulle det vara? Här är senaste världsrankingen och alla topp är ju där.
https://data.fei.org/Ranking/Search.aspx?rankingCode=D_WR
För övrigt var jag mycket positivt överraskad över Juliettes ridning. Såg väldigt trevligt ut.
Däremot tycker jag båda systrarna iallafall kan låtsas som om de tycker om sina hästar efter avslutad ritt. Knappt en klapp av Antonia, Juliette gav väl tre kanskeSer så illa ut.
Gal...... alltså jag tyckte det såg hemskt ut! Cirkus på hög nivå. Hästen har inte ens övertramp i ökade traven. Usch!
Blir fan mer besviken över domarnas poäng på det där än att Isabell kommer undan med mord ibland
Jag håller verkligen med!Jag förstår inte alls att så många tycker att Gal rider så bra. Hans hästar alltid tokspända, viftar med frambenen och piskar med svansen. Precis som den andra holländaren (han den jättelånga som dessutom flaxar med benen). Harmonin saknas.
Jag föredrar ryttare som Dujardin och Dufour som rider mjukt och hästarna ser mycket mer harmoniska ut.
Verkar som att Eurosport sändningen kommit igång i tid!
Tror det får blir med engelska kommentatorer idag
(Haha klipp till häst som slickade personen som höll den på flinten lääänge )
Ja, det är så vansinnigt dåligt att de inte prioriterar svenska kommentatorer redan från start. Hittar ingen annan sändning än den engelska från eurosport, och den på nian börjar väl först efter Antonia har ridit? Skit-discovery!Verkar som att Eurosport sändningen kommit igång i tid!
Tror det får blir med engelska kommentatorer idag
(Haha klipp till häst som slickade personen som höll den på flinten lääänge )
Jag tycker att det är så tråkigt att inte få de svenska kommentatorerna. Jag förstår de engelska och de är bra. Men jag vill ändå har de svenska. I just ridsport är det kanske inte så negativt då engelsmännen är kunniga men i sporter där engelsmännen inte är så bra eller så kunniga så vill man ju ha de svenska så att de vet något om de aktiva och sporten.
Jag undrar samma sak!Nån som får in livepoängen någonstans? De kommer inte upp i OS-appen
Nån som får in livepoängen någonstans? De kommer inte upp i OS-appen
Hade ju varit intressant att få veta vad domarna tyckte….jävla discovery.Fin häst! Men det var förfärligt vad ihoptryckt halsen var på sista medellinjen! Det var inte mycket luft mellan hakan och halsen...