Nej eller hur, tyckte det såg så himla fint ut tills dess, men det sista ar inte helt vackert.Fin häst! Men det var förfärligt vad ihoptryckt halsen var på sista medellinjen! Det var inte mycket luft mellan hakan och halsen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej eller hur, tyckte det såg så himla fint ut tills dess, men det sista ar inte helt vackert.Fin häst! Men det var förfärligt vad ihoptryckt halsen var på sista medellinjen! Det var inte mycket luft mellan hakan och halsen...
Ja, tråkigt med bara slutprocentenHade ju varit intressant att få veta vad domarna tyckte….jävla discovery.
Inte ens slutprocenten visades i grafiken eller i Fei’s app eller OS-appen. Det var ju en kommentator som sa 70-nånting. Helt värdelöst!Ja, tråkigt med bara slutprocenten
Var hittar du de som hyllar Gal idag? Jag kollade en film på Youtube med korta klipp från hans ritt nu på OS och i kommentarsfältet så var det övervägande om inte enbart negativa kommentarer.Jag förstår inte alls att så många tycker att Gal rider så bra. Hans hästar alltid tokspända, viftar med frambenen och piskar med svansen. Precis som den andra holländaren (han den jättelånga som dessutom flaxar med benen). Harmonin saknas.
Jag föredrar ryttare som Dujardin och Dufour som rider mjukt och hästarna ser mycket mer harmoniska ut.
Ja, där rök nog alla eventuella chanser att vara med och slåss om ett brons.Oj oj D:
67% någonting förstod jag det som.Var det någon som uppfattade vad antonia fick för procent?
67 nånting tyckte jag han sa.Var det någon som uppfattade vad antonia fick för procent?