Ja vad fin fuxen var!!! Och så himla fin ridning ! Älskar att han vågade rida henne såpass öppen i formen och hästen såg så glad och avspänd utHan som rider nu på fuxen
Det blir jag glad av att se
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja vad fin fuxen var!!! Och så himla fin ridning ! Älskar att han vågade rida henne såpass öppen i formen och hästen såg så glad och avspänd utHan som rider nu på fuxen
Det blir jag glad av att se
Det måste finnas marginal för känslor. Jag tror hästen får beröm och blir omhändertagen. Hästen kanske hatar att bli klappad - vem vet?
Ja vad fin fuxen var!!! Och så himla fin ridning ! Älskar att han vågade rida henne såpass öppen i formen och hästen såg så glad och avspänd ut
Haha samma här!! Blev jätterörd !!Ja
Älskade formen, det mjuka, att han klappade under ritten och sen avslutet
Blev nästan lite tårögd över hur glad han blev
Ja
Älskade formen, det mjuka, att han klappade under ritten och sen avslutet
Blev nästan lite tårögd över hur glad han blev
Håller med - skittrist. Och det där med att "hästen lyssnade inte på hjälperna"... Ogillar skarpt när man får det att låta som om allt var hästens fel.Alltså.. allt jag tänker när jag ser Antonia Ramel är att om man har så svårt att klappa sin häst och inte ens kan låtsas tycka om den framför domarna i ett OS vill jag inte veta vad som händer den stackars hästen när ingen ser på. Tråkigt att en sån person ska få representera Sverige, känner jag. Men jag kanske är helt fel ute och läser in för mycket i det?
Det är en väldigt öppen frågeställning om att det alltid är ryttarens fel. Ridtekniskt - ja. Yttre faktorer? Nej. Det är så mycket runt omkring vi inte vet eller kan utvärdera.
Nu vet inte jag om det följdes med någon form av intervju men det kan vara svårt att hinna analysera och utvärdera med saker färskt. Det kan vara en bättre intervju om 2 timmar. Men här väljer jag hellre att tolka med ett öppet sinne. Men vi är alla olika - väljer du din väg så väljer jag min.
Väldigt tjatigt och jag har tittat i tio minÄr det bara jag som tycker det börjar bli lite tjatigt att Pether Markne måste upprepa hundratals gånger "nu hände det här Henrik" "jag tycker det här var bra Henrik" "man brukar säga så här Henrik" - liksom det är 1) Markne och 2) Henrik som kommenterar, det råder ju inte SÅ stor tveksamhet om vem han pratar med?
Det är en väldigt öppen frågeställning om att det alltid är ryttarens fel. Ridtekniskt - ja. Yttre faktorer? Nej. Det är så mycket runt omkring vi inte vet eller kan utvärdera.
Nu vet inte jag om det följdes med någon form av intervju men det kan vara svårt att hinna analysera och utvärdera med saker färskt. Det kan vara en bättre intervju om 2 timmar. Men här väljer jag hellre att tolka med ett öppet sinne. Men vi är alla olika - väljer du din väg så väljer jag min.
Är det bara jag som tycker det börjar bli lite tjatigt att Pether Markne måste upprepa hundratals gånger "nu hände det här Henrik" "jag tycker det här var bra Henrik" "man brukar säga så här Henrik" - liksom det är 1) Markne och 2) Henrik som kommenterar, det råder ju inte SÅ stor tveksamhet om vem han pratar med?
Är det bara jag som tycker det börjar bli lite tjatigt att Pether Markne måste upprepa hundratals gånger "nu hände det här Henrik" "jag tycker det här var bra Henrik" "man brukar säga så här Henrik" - liksom det är 1) Markne och 2) Henrik som kommenterar, det råder ju inte SÅ stor tveksamhet om vem han pratar med?
Ja och vad är "utökad trav..."?Är det bara jag som tycker det börjar bli lite tjatigt att Pether Markne måste upprepa hundratals gånger "nu hände det här Henrik" "jag tycker det här var bra Henrik" "man brukar säga så här Henrik" - liksom det är 1) Markne och 2) Henrik som kommenterar, det råder ju inte SÅ stor tveksamhet om vem han pratar med?
Men Juliette såg väl jätteglad ut nu? Eller inbillade jag mig detJag är inte glad i att de skakar på huvudet efter ritten. Det får de sluta med, systrarna Ramel. Juliette har klara höjdpunkter men hon känns väldigt spänd. Tror Buriel var väldigt het idag för det var som hon knappt kom ner i sadeln..