En mycket försiktig ökad trav kanskeJa och vad är "utökad trav..."?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En mycket försiktig ökad trav kanskeJa och vad är "utökad trav..."?
75,71 tror jag om jag räknade rättVad fick Juliette för procent?
Fast till skillnad från sin syster så såg det mer ut som att hon gjorde det lite mer åt sig själv, hon log ivarjefall och klappade om honom ordentligt.Jag är inte glad i att de skakar på huvudet efter ritten. Det får de sluta med, systrarna Ramel. Juliette har klara höjdpunkter men hon känns väldigt spänd. Tror Buriel var väldigt het idag för det var som hon knappt kom ner i sadeln..
J. Ramel - 2491 - 75,71%Vad fick Juliette för procent?
hon bet ihop. först skakade hon på huvudet och sen såg hon glad ut och klappade hästen.Men Juliette såg väl jätteglad ut nu? Eller inbillade jag mig det
Absolut, men hon skakade på huvudet. Nu är jag dressyrdomare så jag är lite allergisk mot sånt. Även om man skakar på huvudet åt sig själv (här är jag inte oskyldig... ) så tycker jag att man får hålla det för sig själv.Fast till skillnad från sin syster så såg det mer ut som att hon gjorde det lite mer åt sig själv, hon log ivarjefall och klappade om honom ordentligt.
Jag tyckte det mer var lite charmigt faktiskt.Absolut, men hon skakade på huvudet. Nu är jag dressyrdomare så jag är lite allergisk mot sånt. Även om man skakar på huvudet åt sig själv (här är jag inte oskyldig... ) så tycker jag att man får hålla det för sig själv.
Jag med, inte måste det väl vara så stelbent att man inte får visa nånting alls? Kändes mer som att "f*n också, men tack kompis" brukar tycka hon känns lite butter och sammanbiten, så blev glatt överraskad av hennes reaktionJag tyckte det mer var lite charmigt faktiskt.
Exakt så! Alla som själva rider eller håller på med idrott vet ju hur det kan kännas, lite måste man få visa så länge det är på rätt sätt. Tolkade det precis som du!Jag med, inte måste det väl vara så stelbent att man inte får visa nånting alls? Kändes mer som att "f*n också, men tack kompis" brukar tycka hon känns lite butter och sammanbiten, så blev glatt överraskad av hennes reaktion
Aha, ja så kan ju ha varit förstås.Han var väl uttagen som både ordinarie och reserv med olika hästar?
Men hur hade de då gjort om en annan ryttare/häst inte kunde starta? Han skulle väl inte fått rida två gånger på olika hästar?Aha, ja så kan ju ha varit förstås.
Jag är tennistjej och ridtjej och tycker det här är så intressant. I tennis blir folk flyförbannade, kastar flera racket i marken så de går sönder under en match och i ridsporten är det fult att skaka på huvudet. Otroligt roliga kontraster ändå
Ingen som helst aningMen hur hade de då gjort om en annan ryttare/häst inte kunde starta? Han skulle väl inte fått rida två gånger på olika hästar?
(Blev fel citat, menade att citera @Ninnurur)
Fast nu handlade det om att skaka på huvudet endast, oavsett vad det avser. Som en person kommenterade ovan så är det ju inte ovanligt att man inte tycker det är så fint att folk skakar på huvudet. Känner fler domare med samma åsikt, inget konstigt med det.Nä, det är inte fult att skaka på huvudet. Det är inte fult att säga att man är besviken och arg på sin egen insats. MEN, man skyller aldrig på hästen! Man låter inte ens egen besvikelse drabba hästen på nåt sätt.
Fast nu handlade det om att skaka på huvudet endast, oavsett vad det avser. Som en person kommenterade ovan så är det ju inte ovanligt att man inte tycker det är så fint att folk skakar på huvudet. Känner fler domare med samma åsikt, inget konstigt med det.
Fast det var inte det jag pratade om, du har nog missförstått. Det handlade om att skaka på huvudet efter ritten, inte vad som sades under intervjun. Aja, nog om det.Nä, det handlade om att ryttaren Antonia Ramel i intervjun efteråt skyllde på att hästen inte tog de hjälper hon gav den och att hon efter programmet inte ens klappade hästen och tackade den för ritten.