Aha, ja.Den brittiska hästen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Aha, ja.Den brittiska hästen
Ja håller med, väldigt kort i halsen och spändMen formen var ju inte snygg! Hakan var ju nästan ända in mot halsen.
Fast får hon verkligen det? Hästen är överlägset den mest gymnastiserade och lösgjorda hästen hittills. Hon plockar jättemycket på koefficienterna och totalt ca 83%.Men hon får för bra på sånt som inte är fantastiskt. Övergångarna och piafferna är ju super, men passagen tassig bak och blir lång, passartad skritt och inga bakben i ökad trav. Då ska det inte kunna bli så högt totalt, tycker jag.
Den danska kommentatorn håller med. Han säger att övergångarna, piaff osv är fantastiska och nära nog perfekta. Men förstår inte att hon får lägre poäng på skritten som var ren passgång emellanåt, den fladdrar med frambenen i ökad trav och gör galopppiroeutter på 9 och 10 galoppsprång istället för de 6-8 som det skal vara.Men hon får för bra på sånt som inte är fantastiskt. Övergångarna och piafferna är ju super, men passagen tassig bak och blir lång, passartad skritt och inga bakben i ökad trav. Då ska det inte kunna bli så högt totalt, tycker jag.
Absolut mjuk och lösgjord men skulle sitta ihop bättre tycker jag, och mer tryck för GP. Ja synd att man inte kan se punkt för punkt men i GP hade hon 6,5 och 7 på oren skritt tex, det får inte alla direkt..Fast får hon verkligen det? Hästen är överlägset den mest gymnastiserade och lösgjorda hästen hittills. Hon plockar jättemycket på koefficienterna och totalt ca 83%.
8 rakt igenom betyder ju bra och jag tycker ändå att det är intrycket programmet gav. Det var lite bättre än bra.
Blir ju svårt när man inte kan se betygen mark by mark så man kan jämföra med någon annan.
På 5anVilken av huvudsändningarna kommer visa Dressyren när den kommer igång igen? Den som pratar om simning nu eller den som visar gymnastik nu? Eller ingen av dem?
Så jäkla snyggSå fint!! Sista travökningen
75,99Vad fick Therese för procent?