Nu får ni ge rörelse-för-rörelse live reportage över Nilshagens ritt! Jag är i USA och här kan du inte se dressyr någonstans. Alla sportkanaler sänder enbart gymnastik.
Inte mina nbscn streamar, de visar softball, fotboll och surfing (tror jag)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu får ni ge rörelse-för-rörelse live reportage över Nilshagens ritt! Jag är i USA och här kan du inte se dressyr någonstans. Alla sportkanaler sänder enbart gymnastik.
Plus 1 på den! De skulle kunna släppa till lite. Kul att se att hon kunde rida framåt i bytena i varje. Han har ju bromsat upp där innan.Jag är väl säkert partisk men tyckte 75,988 % var lite snålt
Jag är väl säkert partisk men tyckte 75,988 % var lite snålt
Jag är väl säkert partisk men tyckte 75,988 % var lite snålt
Haha alltså dessa framben... är de från samma dimension?
Total UsVad heter Gals häst? Tyckte Henrik sa Totilas
Ser ut som om det är två hästar iblandHaha alltså dessa framben... är de från samma dimension?
Upplys oss som väljer engelska kommentatorer.Vad tycker ni om skodebatten kommentatorerna pratar om?
Upplys oss som väljer engelska kommentatorer.
Nä, det är ju helt olika rörelsemekanik i de olika grenarna. Det har väl varit några som varit barfota bak, men jag gissar att de flesta på den här nivån har överrullningsskor fram.De pratar om att det blir allt vanligare bland hoppryttare att de rider barfota och Henrik frågade Pether in han tror att dressyren kommer följa efter och Pether trodde inte det.
Hm, det pratade de ju om i helgen också, minns dock inte om det var lördag eller söndag.De pratar om att det blir allt vanligare bland hoppryttare att de rider barfota och Henrik frågade Pether in han tror att dressyren kommer följa efter och Pether trodde inte det.