malinsky
Trådstartare
Är det din? Vilken fin!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det din? Vilken fin!!
Neej, var på praktik hos Sanna Nilsson Dressyr och fick rida den två gångerÄr det din? Vilken fin!!
Ahaa! Såg riktigt fräck utNeej, var på praktik hos Sanna Nilsson Dressyr och fick rida den två gånger
Det ser ju jättebra ut!Huuu..Men den e kul att ha att kunna jämföra med senare. Jag är helt slut där iaf.
Roligt att ni tänker på mig även när jag är mitt uppe i vintervilan och har släppt allt vad träning och tävling heter på ett tag . Stämmer att jag tävlar alldeles vanlig hederlig dressyr med min frieser. På något konstigt sätt har tiden sprungit iväg så han faktiskt fyller 10 nu i vår. Debuterade LA i höstas, lite ofrivilligt. Fick göra en insats för laget i seniorcupen här i Skåne, det var bara jag som överhuvudtaget hade en chans att kravla mig igenom LA.... Nu till våren är planen att först starta någon LB:1 för att komma igång och sedan fortsätta jobba på LA:1 och LB:3. Tycker lång bana är svårt, har mycket häst att hantera och på kort bana händer sakerna mer intensivt och det passar oss.
StämmerVar det du som red den jättefina friesern på seniorcupen och hade bla Bon Jovi och Queen i kürmusiken?
Tack!! Det kändes ok men ser hemskt ut. Haha. Men glad att jag iaf lyckas rida ut halsen på honom. Har brukar tydligen gå rätt kort annars så jag får vara glad för det lilla ;-)Det ser ju jättebra ut!
Ja, det där att få ut halsen kan vara knepigt. Tycker du ska vara väldigt nöjd, du har ju inte ridit honom länge änTack!! Det kändes ok men ser hemskt ut. Haha. Men glad att jag iaf lyckas rida ut halsen på honom. Har brukar tydligen gå rätt kort annars så jag får vara glad för det lilla ;-)
Tok heller! Det ser ju jättetrevligt ut!Tack!! Det kändes ok men ser hemskt ut. Haha. Men glad att jag iaf lyckas rida ut halsen på honom. Har brukar tydligen gå rätt kort annars så jag får vara glad för det lilla ;-)
Tack, vad snällt.Tok heller! Det ser ju jättetrevligt ut!
Fick du någon spännande läxa?Tack, vad snällt.
Det var ffa väldigt roligt att träna igen. Så nu tränar vi på "läxan" till nästa gång
Njaa. Spännande är den inte. Han är rätt styv i bogpartiet så jag får jobba med att gymastisera och att få honom att inte bita sig fast i bettet - köra upp huvudet.Fick du någon spännande läxa?
Det där basic brukar vara det svårasteNjaa. Spännande är den inte. Han är rätt styv i bogpartiet så jag får jobba med att gymastisera och att få honom att inte bita sig fast i bettet - köra upp huvudet.
Mycket mycket basic. Han är välutbildad men han behöver påminnas om det han en gång lärt sig.
Ja det är ju lixom grunden till alltDet där basic brukar vara det svåraste
Vi ska till Flyinge och träna på lördagJa det är ju lixom grunden till allt
Det är lite tålamodsprövande men kul då noggranhet ger ett rätt bra resultat
Kuuul! Ser fram emot en rapport senVi ska till Flyinge och träna på lördag
Absolut! Jag är med i ett projekt som Skånedistriktet driver, Ryttarutveckling. För vuxna som rider typ LC-LB i dressyr och siktar på att komma högre. Så spännande, det är tredje träffen av fyra på lördag.Kuuul! Ser fram emot en rapport sen
Rapport?Absolut! Jag är med i ett projekt som Skånedistriktet driver, Ryttarutveckling. För vuxna som rider typ LC-LB i dressyr och siktar på att komma högre. Så spännande, det är tredje träffen av fyra på lördag.
http://www.ridsport.se/ImageVaultFiles/id_72061/cf_559/inbjudan_ryttarutveckling_vuxna_2018.PDF
Kl
..nu e han min ♡