Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
förstår att du är orolig. mitt sto fick ett kolikanfall 2 mån. innan hon skulle föla. dv kom ut snabbt som tur var hon fick dropp och kramplösande och som tur var så kvicknade hon till snabbt. hon var lite uttorkad,annars hade vi fått åka till helsingborg,men vi slapp som tur var.@Görel..Jo, lite stressande är det , men dom flesta verkar ju snarare gå längre än 335 åtm i den här tråden än så länge? Ja, ja..Vi får väl först och främst se om hon behåller sitt föl. Gör ingenting om den kommer lite innan midsommar istället i sådana fall..
Hua, hua..orolig som fasen, jag som varit ganska cool för att vara mig hitills. Hoppas att allt ska gå vägen..
Min går över till 350 dygn på onsdag e så trött... Och även orolig. Tänk om det inte finns något föl. Så sjukt jobbig väntan.
Jag tvättar enbart innan fölet diar första gången. har iaf lärt mig att mjölka ur så lite som möjligt för att inte stimulera så att mjölken rinner bort.Nu har det äntligen börjat komma lite genomskinlig vätska när jag klämmar på spenarna! Så det går åtminstonde åt rätt håll...
Hur ofta tvättar ni juvret innan fölningen? Måste man göra det dagligen??