Din åsikt om kokosflingor

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Ninnurur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 94
  • Visningar Visningar 5 125

Vad tycker du?

• Jättegott, älskart!

• Ja det är väl ok

• Jag äter det om jag måste

• Det är som att tugga på wellpapp

• Ingen åsikt (är du konstig?)

Resultat syns endast efter röstning.

Ninnurur

Trådstartare
Äter kärleksmums och funderar på kokosflingor. Jag har min åsikt, nu vill jag veta om jag är ensam om den eller om vi är fler! Så, vad tycker du om kokosflingor?

Jag gillar bara kokos i bakverk. X antal gånger har jag försökt mig på att tycka om kokos i mat och använda kokosmjölk och sånt... Det går inte! Än värre när folk ska bjuda mig på mat och tänker "hmm, kokos är ju inte en mjölkprodukt. Alltså tål Therese det." Hon råkar bara vara psykiskt allergisk mot det. :yuck:
OM det då inte är typ mockarutor/kärleksmums/vad-man-nu-vil-kalla-det, kokostosca eller när min mor ibland slänger ner lite rostade kokosflingor i maränger. :d

Jag tycker inte att man kan jämföra de två? Jag hatar kokosflingor. Det är inte gott nånstans. Men kokosmjölk är ju supergott. Och då är jag allergisk mot chili så den kryddan har inget med saken att göra ;)

Jag vill inte gå så långt att säga att kokosmjölk är supergott ;) men jag uppskattar verkligen smakkombinationen med den och andra kryddor inkl chili i det thailändska köket. Att dricka den rakt upp och ner? Neej...

Liknande trådar

Mat Vad är eran go-to rätt när ni inte vet vad ni vill äta och behöver laga något snabbt? (och enkelt..) Har frågat vänner om deras såna... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 195
Senast: EZMK
·
Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 509
Senast: Bulldoozer
·
Mat MSB tycker att man ska ha mat för en vecka hemma. Och det har jag nog. Om jag letar upp bönor, spagetti och annat som ligger och samlar... 9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 328
Senast: Tantan
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
532

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Kattbilder #10
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka