Så ska de låta! Exakt så är det, den objektiva sanningen!!
I beg to differ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så ska de låta! Exakt så är det, den objektiva sanningen!!
Jag avskyr kokosflingor... men på något vänster funkar de på mockarutor (klarar inte av k-namnet ).
Hahaha, nä jag äter inte det rent heller, men i mat. Även utan thailändska kryddor så tycker jag att den gör sig bra. Även om jag försöker göra något likt "gräddsås" utan grädde och med kokosmjölk istället så tycker jag att det blir riktigt bra.Jag vill inte gå så långt att säga att kokosmjölk är supergott men jag uppskattar verkligen smakkombinationen med den och andra kryddor inkl chili i det thailändska köket. Att dricka den rakt upp och ner? Neej...
Goda, tycker jag. Jag föredrar kokosflingor på chokladbollar. Antingen bara eller blandade med pärlsocker. Och på kärleksmums vill jag helst ha kokosflingor - inte strössel (men jag äter såklart det sistnämnda glatt också ).Äter kärleksmums och funderar på kokosflingor. Jag har min åsikt, nu vill jag veta om jag är ensam om den eller om vi är fler! Så, vad tycker du om kokosflingor?
Det smakar ju godis!!Alltså, ni är konstiga de flesta av er vad är gott med papp??
ExaktOm det kunde sluta fastna i tänderna så hade jag tyckt om det mer...
Hur lyckas du med det? Köpt tre kokosnötter de senaste månaderna då dottern vill smaka. Samtliga har varit dåliga.Köpta kokosflingor är ju som papp eller ännu värre i torrhet.
Köper hellre en kokosnöt och river mina kokosflingor själv när behovet finns.
Verkligen? Så trist. Kokosnötter är inte något jag köper jätteofta men jag har aldrig hittat en dålig.Hur lyckas du med det? Köpt tre kokosnötter de senaste månaderna då dottern vill smaka. Samtliga har varit dåliga.
Åh, kokostoppar! Det finns inte här! Nu vet jag något jag måste be mor och far ta med när de kommer.Ja, det är väl okej.
Men jag är knappast en kokosälskare. Funkar i bakverk (men ej som huvudingrediens som i kokostoppar!). Skulle utan problem äta riven kokos i mat med.
Inget jag blir sugen på.
Kokosflingor är väl bara gammal riven kokos istället för färsk riven kokos?Men alltså kokosflingor är inte samma som riven kokos. Riven kokos är gott, kokosflingor är wellpapp.