Jag har enkel mat så jag klarar mig i frysen, det blir inte akutSkulle aldrig klara av att ha så lite hemma! Vill inte vara en belastning om jag blir sjuk eller om något händer.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har enkel mat så jag klarar mig i frysen, det blir inte akutSkulle aldrig klara av att ha så lite hemma! Vill inte vara en belastning om jag blir sjuk eller om något händer.
Jag kör nå franska baguetter tror jag det är (finns på typ alla matbutiker här), sen är det ost, kyckling in i airfryer högsta värmen i 3 minuter. På med grönsaker å vitlökssås. Jag har typ svårt att stänga mina å kladdar runt en del, men det är för att jag verkligen har på mycke grönsaker.Vad innebär hemmagjorda subwaymackor? Är inte det bara.. Vanliga mackor? Eller är det typ en viss sort som går att beställa där, någon röra eller så?
Wokat. Broccoli, svamp, färdig woksås, och färdiga kycklingbitar. Mer grönsaker om jag har mer tid/energi.Vad är eran go-to rätt när ni inte vet vad ni vill äta och behöver laga något snabbt? (och enkelt..)
Har frågat vänner om deras såna rätter och fastnade för en som vi gör ganska ofta, men vi behöver fler rätter.
Buke brukar vara bra på att ge idèer!
Vi äter det mesta men inte så mkt bönor, linser...
Jag kör köpe-pesto.Nu kom jag på det! Pasta och pesto! Man gör peston själv för de färdiga smakar konstigt.
Så gott! Vi använder pizzasås, mycket ost med valfri toppingQuesadillas. Brer färdig tomatsalsa (sån man har till tacos) på tacobröd, på med ett par skivor ost och vik på mitten. In i ugnen på 225 grader i några minuter eller stek i stekpanna. Det går fort, så man får vara vaken så att de inte bränns. Har man rester hemma, typ stekt köttfärs, kan man lägga i det.
Bakpotatis i micron med Coops Currykycklingröra.
Tar ca 10 min beroende på storlek på potatis och effekt på micron. Picka hål i skalet och vänd potatisen efter halva tiden.Från en som aldrig gjort bakpotatis i micro - blir den lika bra som om man gör den i ugnen? Hur lång tid tar det?