Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NÀ, det Àr storleken som Àr skillnad, kokosflingor Àr ju som cornflakes av kokos.Kokosflingor Àr vÀl bara gammal riven kokos istÀllet för fÀrsk riven kokos?
Det skulle jag kalla typ kokoschips. I och med att det talas om att anvÀnda kokos som strössel och i kokostoppar till exempel tror jag de flesta (i trÄden i alla fall) pratar om riven kokos nÀr de nÀmner kokosflingor. Googlar jag det lite spontant Àr det vad som stÄr pÄ paketen ocksÄ.NÀ, det Àr storleken som Àr skillnad, kokosflingor Àr ju som cornflakes av kokos.
@Ninnurur Menar du riven eller flarn/större flingor?Det skulle jag kalla typ kokoschips. I och med att det talas om att anvÀnda kokos som strössel och i kokostoppar till exempel tror jag de flesta (i trÄden i alla fall) pratar om riven kokos nÀr de nÀmner kokosflingor. Googlar jag det lite spontant Àr det vad som stÄr pÄ paketen ocksÄ.
SÀger jag riven kokos menar jag att jag gör det sjÀlv.
Tror de Àr vÀldigt lÀtta att baka, bara massa kokos, nÄt Àgg och socker. Kanske smör ocksÄ? fast kanske roligare om de tar medà h, kokostoppar! Det finns inte hÀr! Nu vet jag nÄgot jag mÄste be mor och far ta med nÀr de kommer.
Jag saknar alternativ 6: Det smakar vidrigt!Ăter kĂ€rleksmums och funderar pĂ„ kokosflingor. Jag har min Ă„sikt, nu vill jag veta om jag Ă€r ensam om den eller om vi Ă€r fler! SĂ„, vad tycker du om kokosflingor?
Jag bakar inte! SÀrskilt inte i gasugn. Jag steker liksom inte ens plÀttar. Det fÄr bli fÀrdiga!Tror de Àr vÀldigt lÀtta att baka, bara massa kokos, nÄt Àgg och socker. Kanske smör ocksÄ?
Det smakar KOKOS. Och kokos Àr gott. JÀttegott. Jag köper kokosflarn som snacks ocksÄ.AlltsÄ, ni Àr konstiga de flesta av er vad Àr gott med papp??
NÀ fy, dÄ ska sockerberoendet vara extremt. Och dÄ gnager jag av chokladen.Det smakar KOKOS. Och kokos Àr gott. JÀttegott. Jag köper kokosflarn som snacks ocksÄ.
Ăter du inte Bounty-choklad heller?
Vad glad jag blir att Co-co finns kvar! Jag blev orolig nÀr Bounty nÀmndes först som cocosbar, Co-co slÄr ju Bounty med hÀstlÀngder!Bounty och Marabou Co-Co
Vad glad jag blir att Co-co finns kvar! Jag blev orolig nÀr Bounty nÀmndes först som cocosbar, Co-co slÄr ju Bounty med hÀstlÀngder!
Det Àr ganska lÀtt att baka ocksÄà h, kokostoppar! Det finns inte hÀr! Nu vet jag nÄgot jag mÄste be mor och far ta med nÀr de kommer.