Bounty och Marabou Co-Co
NÀr jag, och antagligen Àven du, gick i grundskolan fanns det glass-kolasÄs med Co-Co. Den var livet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bounty och Marabou Co-Co
NÀr jag, och antagligen Àven du, gick i grundskolan fanns det glass-kolasÄs med Co-Co. Den var livet!
Kokosflingor Àr som mandelmassa. Fullt Àtbart men allting blir godare utan.
Jaaa! Jag minns den! Den hamnade sÀllan pÄ glassen kan jag sÀga.NÀr jag, och antagligen Àven du, gick i grundskolan fanns det glass-kolasÄs med Co-Co. Den var livet!
Ja, mandelmassa Àr jÀttegott. Jag kan skÀra en bit direkt ifrÄn paketet och bara Àta som det Àr...Men nej, mandelmassa av bra kvalitet med hög andel mandel Àr ju gudagott... och ett mÄste i semlorna
Grejen med chokladrutor/moccarutor/kÀrleksmums toppade med nÄgra flingor kokos Àr ju att cocosen varken gör till eller frÄn. Tycker det Àr helt meningslöst utöver det estetiska. AlltsÄ Àter jag inte dem - hade de smakat kokos hade jag gÀrna gjort det.JÀtte gott ,Àter bÄde kokoskakor/toppar och kÀrleksmums
Kokosen förstör ju den goda glasyren! Varför vill man ha pappersbitar i den?Grejen med chokladrutor/moccarutor/kÀrleksmums toppade med nÄgra flingor kokos Àr ju att cocosen varken gör till eller frÄn. Tycker det Àr helt meningslöst utöver det estetiska. AlltsÄ Àter jag inte dem - hade de smakat kokos hade jag gÀrna gjort det.
Jag tycker att den lurar mig att tro att bakverket ska vara gott istÀllet för bara choklad.Kokosen förstör ju den goda glasyren! Varför vill man ha pappersbitar i den?
FÄr hÄlla med om detta! Dock Àr jag ett stort fan av mocka/choklad och skulle glatt Àta dem Àven utan kokos - men de Àr snyggare med.Grejen med chokladrutor/moccarutor/kÀrleksmums toppade med nÄgra flingor kokos Àr ju att cocosen varken gör till eller frÄn. Tycker det Àr helt meningslöst utöver det estetiska. AlltsÄ Àter jag inte dem - hade de smakat kokos hade jag gÀrna gjort det.
Nu riktade du dig inte Ă„t mig, men som kokoshatare sĂ„ svarar jag nej. Ăckligaste choklad.Det smakar KOKOS. Och kokos Ă€r gott. JĂ€ttegott. Jag köper kokosflarn som snacks ocksĂ„.
Ăter du inte Bounty-choklad heller?
Jag gillar kokos i bakverk men inte i mat. Kokosmjölk Àr förfÀrligt.
Jag hÄller med. Vi köpte riktig mandelmassa av Johan sörberg och det var rejÀlt skillnad mot den i affÀren.Men nej, mandelmassa av bra kvalitet med hög andel mandel Àr ju gudagott... och ett mÄste i semlorna
à ÄÄh, men en thaiinspirerad soppa med kokos, citrongrÀs och chili till exempel Àr ju uuuunderbart! Jag Àr inte lika förtjust i tjockare och milda indiska varianter som korma till exempel, men det gÄr ned det ocksÄ i nödfall.Jag gillar kokos i bakverk men inte i mat. Kokosmjölk Àr förfÀrligt.
Jag fattar grejen med det. Jag tyckte laksa var okej första gÄngen jag Ät det och Àr det riktigt vÀlkryddat gÄr det iaf ner. Men kokosmjölken har nÄn fadd, kvÀljande smak som Àr svÄr för mig.à ÄÄh, men en thaiinspirerad soppa med kokos, citrongrÀs och chili till exempel Àr ju uuuunderbart! Jag Àr inte lika förtjust i tjockare och milda indiska varianter som korma till exempel, men det gÄr ned det ocksÄ i nödfall.
SĂ„. Otroligt vidriga.Bounty och Marabou Co-Co
Men mandelmassa Àr Ànnu mera oÀtligt pÄ nivÄn att jag diskret gröper ur semlanKokosflingor Àr som mandelmassa. Fullt Àtbart men allting blir godare utan.