Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Så ska du inte ha det!!!


Hoppas du får svar, och annars, åk in!!!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

På väg in emot 1177s vilja.. för jag har smärtor som till och från är som dom värsta igår.. plus att jag hade 37,9 i temp.. :/
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det är alltid bättre att åka in en gång för mycket än för lite!
Hoppas att allt är okej/ problemen är lättlösta!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

BRA!!!

Lyssna på din kropp!!!

Hoppas att du snart mår bättre!! KRAM
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Håller tummarna för att du mår bättre snart och BRA att du lyssnat på kroppen och åker in!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Mycket satt kvar. . Fått mer tabletter för att puscha på mer.. men blir inlagd nu för eventuell skrapning ändå :( :(
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Nu ska jag försöka sova här på avdelningen äntligen efter mer morfin.. :/ håll tummarna nu för att jag slipper skrapas imorgon :(
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hoppas du fått sova gott.

OM det nu blir skrapning så blir du väl sövd? Brukar inte kännas något efteråt iaf.

Håller tummarna och tänker på dig!!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vad jobbigt att det inte blev färdigt på en gång :(
Men bra att du åkte in!
Hoppas du mår bättre idag.
Kommer någon och hämtar dig sen?
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja har lyckats sova.. och har inte längre så ont, men har inte blött knappt nånting efter tabletterna så får väl se vad läkaren säger på ronden om en stund :/ ligger med dropp nu pch vart fastande sen igår i förebyggande..

å jo det är klart jag sövs om det blir skrapning.. men jag kommer bli galen då, för jag ville ha kirurgisk från början men dom i stort vägrade för att medicinskt va sååå mycket bättre..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Tänker på dig och vet att du kämpat för att få igenom den kirugiska utan framgång. Skönt att du ändå är på sjukhus och har tillgång till läkare och smärtstillande och så. Hoppas du får positivt besked efter ronden. Har du någon där med dig?
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Aha, det hade jag missat!

Antar att din kropp gör så som du ville, och tydligen fungerar inte medicinskt så bra ändå... Sköt om dig!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Undrar som lil-sis, har du någon som hämtar dig? Kan vara skönt att inte behöva åka hem själv.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Mamma var med mig fram tills jag fick komma till avdelningen i natt och hon kommer och hämtar mig när jag får åka hem..

ska snart på ultraljud igen nu för att bestämma om jag ska åka hem eller skrapas. .

Det var mer cytotek och förhoppningsvis får jag åka hem efter lunch, sen hoppas jag innerligt att skiten är över..för jag pallar intr mer :(
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Flertalet bekanta som gjort medicinsk har råkat ut för samma som dig. Så det verkar relativt vanligt att alla rester inte kommer med ut. Men så klart billigare för sjukvården att slippa skrapa direkt, skit samma med det mänskliga lidandet.

Vet några som skrapat rester utan narkos, bara med bedövning. Så det går med, över på en kvart! (om du inte vill sövas tänker jag).

Många kramar!
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 389
Senast: Anonymisten
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 851
Senast: Nixehen
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 048
  • Artikel Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 836
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp