Jag tror att jag föredrar tulpaner alla dagar framför att få dem på valentin.
Jag är ine så kräsen just nu känner jag. Men annars sympatiserar jag med dig, det blir lite...smetigt om de levereras just 14:e och aldrig annars.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att jag föredrar tulpaner alla dagar framför att få dem på valentin.
Ja... är det något som ni firar?
Jag har aldrig brytt mig om dagen och märker av den mest pga gelehjärtan som ställs fram vid kassorna på ica.
Men har i veckan träffat på flera som firar med stora presenter, hotellövernattningar etc.
Hur gör Buke?
?vadå i helvete heller?
Jag menar nog att den dagen känns som en symbol för en sorts romantik som inte alls är min. Att få blommor/fira den dagen är därför en sorts risk.
Jag är inte romantiskt lagd och därför passar jag ibland på att köpa typ en chokladbit åt min partner och barnen på alla hjärtans dag. Kanske lagar jag något som alla gillar lite extra, men troligtvis inteJa... är det något som ni firar?
Jag har aldrig brytt mig om dagen och märker av den mest pga gelehjärtan som ställs fram vid kassorna på ica.
Men har i veckan träffat på flera som firar med stora presenter, hotellövernattningar etc.
Hur gör Buke?
just det det är alla Hjärtans dag, det känns inte bra. första utan sällskap på 25 år.
Det skulle vara idialt, inga såna vänner i närheten. Vill inte störa min bror och hans nya flickvän heller. Nå väl antar att det tra mer än 6 månader att bygga ett nytt liv.Om du tycker det är jobbigt att vara ensam just den dagen, kan du försöka hitta på något med en god vän eller någon i familjen?
Jag ska ut och äta med en vän till exempel.