Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var i blombutiken och köpte rosor så reagerade jag på samma sak. Det var fullt med folk men alla var män utom jag. Funderade för mig själv om tjejer inte får köpa blommor en dag som denna.När jag åkte hem idag på bussen tänkte jag på att nästan alla män hade med sig blommor men inga kvinnor.
Jag antar att denna dag är könsstereotyp så? Eller ger kvinnor också män blomor idag? Eller vad ger kvinnor?
Ja om vi orkar och kommer ihåg. I år hade jag bara köpt lite geléhallon och barnen hade ritat några teckningar. Förra året fick jag ett par blingiga örhängen som barnen valt ut.Ja... är det något som ni firar?
Jag har aldrig brytt mig om dagen och märker av den mest pga gelehjärtan som ställs fram vid kassorna på ica.
Men har i veckan träffat på flera som firar med stora presenter, hotellövernattningar etc.
Hur gör Buke?
När jag var i blombutiken och köpte rosor så reagerade jag på samma sak. Det var fullt med folk men alla var män utom jag. Funderade för mig själv om tjejer inte får köpa blommor en dag som denna.
När jag åkte hem idag på bussen tänkte jag på att nästan alla män hade med sig blommor men inga kvinnor.
Jag antar att denna dag är könsstereotyp så? Eller ger kvinnor också män blomor idag? Eller vad ger kvinnor?
När jag åkte hem idag på bussen tänkte jag på att nästan alla män hade med sig blommor men inga kvinnor.
Ja jag har köpt blommor till män men det kanske inte kvinnor generellt gör?När jag var i blombutiken och köpte rosor så reagerade jag på samma sak. Det var fullt med folk men alla var män utom jag. Funderade för mig själv om tjejer inte får köpa blommor en dag som denna.
Vi har inget uttalat firande, men min sambo hade köpt blommor och en ask choklad igår
Som den goda partner jag är fick han ett nytt "skit-ljus" från Woodwick, eftersom det gamla tog slut häromdagen. Det är mycket viktigt för honom med doftljus på toa för att han ska kunna utföra diverse behov och ingen vill väl ha en förstoppad karl
På kvällen blästrade han bromsok och jag var ute med hundarna på långpromenad, sedan käkade vi lite hämtmat och somnade till Skam. Lagom mycket tisdagsaktiviteter under den intensiva jobbperiod vi båda är inne i, alla hjärtans-dag eller ej
Verkar inte så i alla fall. Kanske när mannen fyller år bara?Ja jag har köpt blommor till män men det kanske inte kvinnor generellt gör?