Sv: Denna extrema trötthet.. Tänk om den gick att stänga av..
Jahapp, nu är påskkalaset överstökat! Vi hade en supermysig eftermiddag/kväll! God mat, goda vänner och deras glada barn gjorde det till en riktigt mysig påsk
Men fy vad kass jag har varit det sista
Cymbaltan fick jag sluta med pga fruktansvärda biverkningar, fick inte sova en blund, puppillerna blev så stora att jag hade 2 mm iris synlig, flimmersyn, hjärtklappning, illamående, frossa och mer värk. Nu tänker jag inte testa fler "konstiga" mediciner.. Jag ORKAR inte mer!! Jag blir bara mer och mer stressad av alla misslyckade försök.
De senaste 2 veckorna har jag gått i ett töcken av smärta och sömnlöshet. Jag är så trött att jag inte kan tänka klart, vågar knappt köra de 5km vi har ner till byn pga tunnelseende och dålig reaktionsförmåga.
Idag har varit extremt. Ländryggen känns som att den ska gå av och benen blytunga. När jag går känns det som att jag inte har några trampdynor utan går direkt på benknotorna (tack och lov har jag ett par joya skor, samma som MBT fast mkt mjukare i sulan), armarna känns som om jag håller i en betongsugga samtidigt som om någon håller en svetslåga mot armbågarna. Natten till idag har jag bara slumrat och haft lite halvpanik över att armarna somnat och krampat. Speciellt armen som jag bröt för 7 veckor sedan (fick operera pga felläge och har fått insatt "märgspik")
Jag har legat på maxdos med citodonet, men det tar knappt inte ens udden av det onda, i desperation tog jag en oxycodone (har kvar sedan operationen) Det har i alla fall tagit bort myrkrypningarna i benen, men jag skulle tro att det är lite väl mkt smärtstillande instoppat i kroppen idag.
Vissa perioder är det fanimej skit!!! Tur att man har e tålmodig sambo som förstår att man inte är på topp.. Vi har i alla fall kunnat gå en promenad i sakta mak i vårsolen med våra goa hundar
Nu har jag gnällt klart för ikväll
Jag hoppas ni alla fick en mysig påskafton!!
/LL