Sv: Denna extrema trötthet.. Tänk om den gick att stänga av..
kl
Har mått hyfsat senaste veckan ungefär. Visst har jag värk, visst är jag trött, men det är hanterbart.
Men igår kom den - den STORA tröttheten, från ingenstans. Körde bil när den kom vilket inte var optimalt... verkligen inte.
Blir liksom skärrad för att jag är så trött men det hjälper inte - jag fick slå mig och röra på mig hela tiden för att öht komma hem.
Körde ca en mil..
Förra fredagen körde jag tot 30 mil utspritt på hela dagen utan problem. Hur ska man veta? Har inte hänt nåt, känner mig inte ledsen, inget särkskilt - den bara anfaller. Tvärslocknade när jag kom in hemma. Orkade vara uppe en stund vid sextiden. Sen slumrade jag hela kvällen. Somnade tidigt och sov hela natten. Blev jag väckt somnade jag om direkt. Orkade inte kliva upp med barnen, de fick klara sig själva - det går dock bra då de är vana och stora nu. (11 o 15)
Slumrade sen till elvatiden idag och har sen tvingat mig uppe... Skulle nog somna direkt om jag la mig.
Tur jag inte hade kunder idag, eller andra åtaganden. Vi har bara städat och varit på affären, vilket varit på gränsen.
Jag äter massa tillskott och upplevde en viss bättring nu när jag även går in med stor dos b12...
Blev klarare i skallen och även mer "vaken" på vissa plan. Men är detta bakslag ett tecken på att jag tagit ut mej de få dagarna?
Kan iofs vara mens på gång också. Reagerar såhär ibland då, men långt ifrån alla gånger.
Var till läkare förra fredagen också, fick ett nytt intyg men har inte hört nåt från FK ännu.. Lutar åt att jag inte får några pengar.
Har inte fått en krona sen december och det börjar bli ohållbart. Jobbar in någon kr i firman men det räcker inte...
KAN inte söka jobb, ok söka går ju. Får jag det så kommer det hålla någon vecka, sen rasar jag. Jag känner min kropp..
Är SÅ trött på detta. VILL vara frisk och arbetsför. Kunna träna och tjäna pengar..