Därför har jag valet med drop-downmeny, men ÄVEN att själva grundfliken (t.ex Tikar) har alla länkar man behöver till de individuella underflikarna
Du vet att länken till din sida är borttagen av moderullan va - så jag kan inte se den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Därför har jag valet med drop-downmeny, men ÄVEN att själva grundfliken (t.ex Tikar) har alla länkar man behöver till de individuella underflikarna
Jo jag vet det. Tänkte inte på det när jag la in länken. Men är det okej att säga att mitt kennelnamn är Arrowtails? Så kan folk gissa sig till hemsidan?Länken i tråden är ju borttagen, men jag kollade på den sidan som finns i din profil här. Är det den?
Jag tycker att den är snygg osv, men inte som uppfödarhemsida utan som "vanlig-personlig-hundsida. På en uppfödarsida vill inte jag läsa personlig information om uppfödaren eller liknande. Men jag kanske har varit inne på helt fel sida om du har en annan hemsida också
Förklarar sakenJo jag vet det. Tänkte inte på det när jag la in länken. Men är det okej att säga att mitt kennelnamn är Arrowtails? Så kan folk gissa sig till hemsidan?
Och nej nej nej, det där är min personliga blogg! Där skriver jag om min hundträning och mina tankar om hunderiet
Nu ville jag ju inte ha någon feedback på texten i sig. Den är mer placeholder.En spontan tanke är att du skulle kunna förtydliga lite kring tävling/arbete. Tex att avelsdjuren ska ha visat duglighet i arbete - vad betyder det? Vilka grenar? Vilken nivå?
Jag trodde du ville ha feedback kring vad man tycker är en bra uppfödarhemsida? Men jag kanske missuppfattade, fattar inte varför du annars lade in din hemsida i diskussionen..Nu ville jag ju inte ha någon feedback på texten i sig. Den är mer placeholder.
Jag trodde du ville ha feedback kring vad man tycker är en bra uppfödarhemsida? Men jag kanske missuppfattade, fattar inte varför du annars lade in din hemsida i diskussionen..
Jag missuppfattade tydligen eftersom det också pratades om innehåll.Hon ville ju ha feedback på hur hemsidan såg ut?
Mörk bakgrund... whyyyyyyy? Jag vill ha ljus botten, mörkare text. Annars är jag rätt obrydd, de flesta hemsidor ser ut som f-n.
Hellre lite kort info än 57643567 bilder och massa blaj.
Jag har tidigare alltid tyckt om ljus bakgrund, men har nu faktiskt en svart bakgrund med ljus text och jag tycker den är snäll för ögonen ändå att läsaJag har ju en mörkare bakgrund (grå) med ljusgrå text. Vet inte om du sett den men...är den jobbig att läsa el störande på något vis?
Min egen uppfattning är att den är behaglig för ögonen men så kanske inte gemene man (QUINNA) tycker
Jag har ju en mörkare bakgrund (grå) med ljusgrå text. Vet inte om du sett den men...är den jobbig att läsa el störande på något vis?
Min egen uppfattning är att den är behaglig för ögonen men så kanske inte gemene man (QUINNA) tycker
Jag har ju en mörkare bakgrund (grå) med ljusgrå text. Vet inte om du sett den men...är den jobbig att läsa el störande på något vis?
Jag har tidigare alltid tyckt om ljus bakgrund, men har nu faktiskt en svart bakgrund med ljus text och jag tycker den är snäll för ögonen ändå att läsa
Jag har stalkat den, och jag gillar inte mörk bakgrund. Det är en smaksak. Men spontant: visa den myndighet som har upplägget mörk bakgrund