Ja jag kan absolut rösta på heffa, men behöver röstlistorna för att verkligen verifieraVi ska inte ändra till Heffa då? Hon tror jag är i lyan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja jag kan absolut rösta på heffa, men behöver röstlistorna för att verkligen verifieraVi ska inte ändra till Heffa då? Hon tror jag är i lyan.
Okej då!!!!Fast jag tror mer på Lobelia
Jo men tror du att Elo är i lyan alltså?Lobelia och Elos röster på varandra igår känns typ som nåt alibiförsök.
Lobelia och heffa har hållt varandra om ryggen en hel del ....Det här är fasiken intressant på riktigt!
Hade det stått mellan en god Mirtai och en ond Elo hade bannemej inte alla kvarvarande ulvar röstat på Elo?!
Nästan så jag funderar på om Elo är god och det stod mellan två goda…
Det här skrev jag igår:
Lobelias obetydliga hemlig-röst finns också kvar i tankarna. Hon har lobbat flera gånger om för att Heffa spelar som när hon är god så fort jag varit inne på Heffa…
Kanske ändå att det är Lobelia och Heffa i lyan?
Hedinn röstar på Lobelia
Säger ju att de måste vara där alla tre. Men är de bara två lär Lobelia vara en av dem (tänker också på det Heffa skrev om att Elo och Lobelia inte borde sitta i lyan tillsammans… så skulle inte förvåna mig om de sitter där och myser allihop).Jo men tror du att Elo är i lyan alltså?
Fan skärp dig
Lobelia och heffa har hållt varandra om ryggen en hel del ....
Habina då???? Men tre ulvar känns mest rimligt just nu.Säger ju att de måste vara där alla tre. Men är de bara två lär Lobelia vara en av dem (tänker också på det Heffa skrev om att Elo och Lobelia inte borde sitta i lyan tillsammans… så skulle inte förvåna mig om de sitter där och myser allihop).
jamen smart - det vore ondsint på riktigt om det är 3 kvar i lyan.Säger ju att de måste vara där alla tre. Men är de bara två lär Lobelia vara en av dem (tänker också på det Heffa skrev om att Elo och Lobelia inte borde sitta i lyan tillsammans… så skulle inte förvåna mig om de sitter där och myser allihop).
ni skulle kanske börjat tidigare...........Vi hade behövt ha DL klockan 23 istället
Alltså jag veeeeet inte (direkt citat från en elev)
Jag tror nog att cirkus varit lite 'för' säker på sin sak. Kan sitta i lyan,
Nu börjar folk bara disktuera typ alla.
Trots att jag trodde jag var körd
Vad kan man begära av tonåringarni skulle kanske börjat tidigare...........
kvarsittning och underkända betyg antar jag.....Vad kan man begära av tonåringar
Det förtjänar vikvarsittning och underkända betyg antar jag.....