Paddington
Trådstartare
ffs........ den här leken har zilch, nada och nothing regler.... Men ni klarar inte ens av att hålla tiden för röstning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller ett bad med pirayor........Ni har till 22:00
Därefter är det kvarsittning!!
Heffa skulle jag kunna rösta på. Hon skrev nåt inlägg tidigare där Elos möjliga lyakandidat var du, cirkus, Habina eller möjligtvis jag. Lobelia uteslöt hon. Och Lobelia har som sagt försökt övertyga mig flera gånger om att Heffa spelar som när hon är god och har också svårt att få ihop en lya.Jag vill hellre rösta på Habina! Eller möjligtvis heffa. Men Lobelia röstar jag inte på idag om du inte övertygar mig mer.
Men va? Du kan inte ändra tid.Vill?? DL var 21:30 idag...
Vi ska inte ändra till Heffa då? Hon tror jag är i lyan.Även om min röst är ogiltig.
Artline röstar på Habina.
Jag tror hon är ulv som trodde att Snurrfian siat henne.
Så DL ändrad till 22 då? Eller?Ni har till 22:00
Därefter är det kvarsittning!!
Heffa skulle jag kunna rösta på. Hon skrev nåt inlägg tidigare där Elos möjliga lyakandidat var du, cirkus, Habina eller möjligtvis jag. Lobelia uteslöt hon. Och Lobelia har som sagt försökt övertyga mig flera gånger om att Heffa spelar som när hon är god och har också svårt att få ihop en lya.
Skulle dock inte förvåna mig ett dugg om de är tre kvar och Elo också är där… Tror jag såg nåt sånt från Heffa också om jag inte minns galet, ”om det inte är fler” typ.
Det kan jag tänka mig.Vi ska inte ändra till Heffa då? Hon tror jag är i lyan.
Övertygelse:Jag vill hellre rösta på Habina! Eller möjligtvis heffa. Men Lobelia röstar jag inte på idag om du inte övertygar mig mer.
Övertygelse:
Jag upplevde Mirtai som god när alla andra trodde hon var ulv. Jag hade rätt. Tillräckligt?
On itNågon med datorer som orkar fixa röstlistan?
Jag skulle kunna rösta på nån annan än Elo bara för att hon känns lite för mycket som ett lätt offer trots alltHeffa skulle jag kunna rösta på. Hon skrev nåt inlägg tidigare där Elos möjliga lyakandidat var du, cirkus, Habina eller möjligtvis jag. Lobelia uteslöt hon. Och Lobelia har som sagt försökt övertyga mig flera gånger om att Heffa spelar som när hon är god och har också svårt att få ihop en lya.
Skulle dock inte förvåna mig ett dugg om de är tre kvar och Elo också är där… Tror jag såg nåt sånt från Heffa också om jag inte minns galet, ”om det inte är fler” typ.
Ska min motivering vara "för att Hedinn säger det"?Övertygelse:
Jag upplevde Mirtai som god när alla andra trodde hon var ulv. Jag hade rätt. Tillräckligt?
Men va? Du kan inte ändra tid.
Jag var helt säker på kl 22 som vanligt
hur mycket tydligare kan jag bli?Uppdatering
DagDL 21:30
NattDL 09:00
Nä, Heffas kommentar syftade ju på fler än två, som är det vi generellt utgått ifrån. Det lät lite som att det kunde komma från nån som visste att det var fler för det fanns ingen riktig annan anledning till det…Vi är sju kvar (alltså, lite inte på mig för fem öre just nu) så ulvarna borde inte kunna vara fler än 3 (då hade de redan vunnit) och borde inte vara färre än 2?
Ja? Måste väl vara godkänt?Ska min motivering vara "för att Hedinn säger det"?
Vi behöver blinkande lamporhur mycket tydligare kan jag bli?