Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hinner vi alla ändra till Elo?!Jamen nu visar de sig helt va?
Nä, för sent.Hinner vi alla ändra till Elo?!
Och där hade vi lyan ja…
Nä alltså jag har ingen aaaaning om vad ni pratar om nu?Jamen nu visar de sig helt va?
DL5 kl21:3022:00
18:58 Habina röstar på Elo
19.40 Heffaklumpen röstar på Elo
20:22 Lobelia röstar på elo
21:30 Hedinn röstar på Lobelia
21:37 Artline röstar på Habina
21:50 Artline ändrar röst till Lobelia
21:56 cirkus röstar på Lobelia
21:57 Elo röstar på Habina
21:59 Lobelia ändrar röst till Habina
21.59 Heffaklumpen ändrar röst till Habina
Elo 1
Lobelia 3
Habina 3
@Paddington
Som Nevermores headmaster så kräver jag
1. Fullständing röstlista kl 22.00
2. Alla röster inkomna kl 22.00
3. Eftersom jag inte krävt några teorier på några röster tidigare så kräver jag det nu.
4. De som inkommit med röster till ordinarie DL 21.30 går fria - men övriga kommer att bli bestraffade och om du missar kl 22 så blir det kollektiv bestraffning för din sida..
INGEN uppdatering kommer att postas utan fullständig röstlista
Röstlistan kom ju inte 22.00 utan 22.01, det måste ju innebära att de två sista röständringarna är ogiltiga?Som Nevermores headmaster så kräver jag
1. Fullständing röstlista kl 22.00
2. Alla röster inkomna kl 22.00
3. Eftersom jag inte krävt några teorier på några röster tidigare så kräver jag det nu.
4. De som inkommit med röster till ordinarie DL 21.30 går fria - men övriga kommer att bli bestraffade och om du missar kl 22 så blir det kollektiv bestraffning för din sida..
INGEN uppdatering kommer att postas utan fullständig röstlista
Röstlistan var ju också sen (och dessutom felaktig) så hela lynchen är väl ogiltig.Röstlistan kom ju inte 22.00 utan 22.01, det måste ju innebära att de två sista röständringarna är ogiltiga?
Var ju röstlistan jag skrev. Den skulle vara inne 22.00, men de som ändrade sina röster i sista minuten såg inte till att den var på plats 22.00, då måste ju de rösterna bli ogiltiga tänker jag.Röstlistan var ju också sen (och dessutom felaktig) så hela lynchen är väl ogiltig.