Fortfarande ingen dobermannFan inom loppet av 10 min så har jag bara så där köpt mig en utställningshund av trimras och den kommer på onsdag hjälp vad har jag gjort ??
Nej men jag håller med @Voff dags att köpa en dress med till dig då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fortfarande ingen dobermannFan inom loppet av 10 min så har jag bara så där köpt mig en utställningshund av trimras och den kommer på onsdag hjälp vad har jag gjort ??
Det gjorde jag ju inte får nog bli en foderhund. Det var habegäret som satte in.Hur tänkte du där
Vad ska jag ha den till? Torka det skitiga golvet från hundtassar?Då får du köpa en snygg dräkt a la Chanell-looken till dig och ett par pumps
Vad ska jag ha den till? Torka det skitiga golvet från hundtassar?
Du får vara lite snabbare.Hunden jag skulle tittat på blev också såld innan visning
Aha!! Du tänkte så.........Vad gäller denna rasen så tror jag det går bra med jeans,kavaj och lågskor. Tack o lov!Din vänstervarvskarriär
Aha!! Du tänkte så.........Vad gäller denna rasen så tror jag det går bra med jeans,kavaj och lågskor. Tack o lov!
Det största problemet är att jag inte är en utställningsmänniska och inte kan trimma rasen Jag kanske kan skicka henne med en Bukare som har rasenDin vänstervarvskarriär
Jag väntade på att någon skulle fråga.Vaaaad för ras?
Det största problemet är att jag inte är en utställningsmänniska och inte kan trimma rasen Jag kanske kan skicka henne med en Bukare som har rasen
Jag väntade på att någon skulle fråga.
Låt mig presentera 6mån gamla Dessie som redan har ett gäng BIR i valpklass.Visa bifogad fil 24336
Skulle den komma hit så skulle den få en 80-talsfrissyr. Hockyfrilla och massssssa spray
Visst är hon? TackSöt tjej
Visst är hon? Tack
Mitt största problem kommer bli att hitta en trimmare som kan ge henne den amerikanska trimmningen jag älskar.Skulle den komma hit så skulle den få en 80-talsfrissyr. Hockyfrilla och massssssa spray
Ja tror det,eller helst inte, kom på efter att jag köpt henne hur mycket dom blöter ner med det skägget och hur mycket snöbollar dom får på benen, hade förträngt det sen jag hade riesen.Ser fram emot att träffa henne. Blir hon kvar hos dig ett litet tag?
Ja tror det,eller helst inte, kom på efter att jag köpt henne hur mycket dom blöter ner med det skägget och hur mycket snöbollar dom får på benen, hade förträngt det sen jag hade riesen.
Eller på mina byxorSkägget torkar de av på soffan och benen finns det spray för