Vi kan ha liten buketräff någon gång, så kan vi se om mina damer lyckas omvända dig
Hörde jag buketräff?
Jag kan komma och visa alla varför man inte ska ha tollare *mumlar massa ord om skitålder och generellt knäpp hund*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan ha liten buketräff någon gång, så kan vi se om mina damer lyckas omvända dig
Det var avtalat att de som köpte henne skulle komma denna helgen. Jag försökte få lov att komma förra helgen, men hon föredrog denna helgen även för migDu får vara lite snabbare.
Det var ju surt gjort av säljaren.Det var avtalat att de som köpte henne skulle komma denna helgen. Jag försökte få lov att komma förra helgen, men hon föredrog denna helgen även för mig
Tror jag ger det en månad till och drygar ut med slantade morötter och ser om det blir bättre.Du kan testa att ge Junioren, den är lite magrare men baserad på 3XP om han äter morötter men du vill slippa krångel kan du testa att ge morotspellets. Det är smidigt att ge och jag tycker att det fungerar bra som bakfylla du sväller dem i varmt vatten en liten stund innan du ger det tillsammans med fodret. Olewo har jag för mig att de heter.
Om de inte ätit färskt så länge kan det ta en stund innan magsäcken vänjer sig vid att ha mindre och mer lättsmält foder att arbeta med, men om man kan underlätta för dem under den perioden är det så klart att föredra
Det var avtalat att de som köpte henne skulle komma denna helgen. Jag försökte få lov att komma förra helgen, men hon föredrog denna helgen även för mig
Var är det för något dåDet gjorde jag ju inte får nog bli en foderhund. Det var habegäret som satte in.
Mush har grönsaksbollar med har jag för mig, kan ju vara smidigt att ha i?Tror jag ger det en månad till och drygar ut med slantade morötter och ser om det blir bättre.
Bajshögarna har ju minimerats till typ i genting iaf
Precis samma här.Förra veckan kom det några centimeter snö, sen blev det plusgrader som förvandlades till minusgrader = tjocka lager is över vägar och stigar. Nu har vi fått pudersnö på skiten också. Vet inte hur många gånger jag är på väg att halka halvt ihjäl mig på varenda promenad. Ge mig plusgrader nu!
Dubbar på skorna mina damer/herrar Sen jag bröt handleden för några år sen så tar jag inga chanser,går plätt lätt på isen.Precis samma här.
Blir tokig.
Tog två timmar att gå 5 km idag!
Får kolla på det.Mush har grönsaksbollar med har jag för mig, kan ju vara smidigt att ha i?
Hade ju hoppats på bichon frisé med bollhuvudJag väntade på att någon skulle fråga.
Låt mig presentera 6mån gamla Dessie som redan har ett gäng BIR i valpklass.Visa bifogad fil 24336
Får kolla på det.
Frågan som sambon ställde mig igår kväll när vi pratade om detta var ju då - Hur länge ska jag fylla ut med grönt? Jag menar det gör ju att magen stannar lite större ju eller kör man såhär en månad och sen halverar man grönsakerna eller hur är det bäst?
Vissa måste ha det hela tiden, är nog lite olika.Får kolla på det.
Frågan som sambon ställde mig igår kväll när vi pratade om detta var ju då - Hur länge ska jag fylla ut med grönt? Jag menar det gör ju att magen stannar lite större ju eller kör man såhär en månad och sen halverar man grönsakerna eller hur är det bäst?