Ja han har ingen kraft i benet typ. Sätter ner tån bara, blir bättre med smärtstillande men avlastar ändå.
Stackars Knut
Hoppas det kommer gå bra idag, du får uppdatera oss efteråt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja han har ingen kraft i benet typ. Sätter ner tån bara, blir bättre med smärtstillande men avlastar ändå.
Stackars Knut
Hoppas det kommer gå bra idag, du får uppdatera oss efteråt.
KnutDenna veterinär hittade ingenting fel heller på Knut. Han fick lugnandeVisa bifogad fil 108341 och hon kände på korsband o leder. Allt ser bra ut och iom att han inte visar nån smärta eller svullnad/värme så tyckte inte denna vet. att vi skulle röntga.
Så smärtstillande och ta det lugnt sen ringer vet. nästa vecka igen
Han blev jättetrött av sömnmedlet o sover fortfarande väldigt tungt
Ja som kompisen skrev ska han ju ut och erövra norden, han har inte tid att va sjuk
Det har skrivits om rumsrenhet i tråden och nu är jag än en gång i det där läget när jag inte hänger med i utvecklingen. Vi har gått från att kissa och bajsa lite överallt, till att kissa och bajsa ute men även inne, till att olyckor händer på dörrmattan när de händer till att senaste dagarna inte ha några olyckor inne alls och valpen håller sig i flera timmar. Jag hänger inte med, jag är fortfarande kvar i att flyga upp ur soffan och slita upp dörren så fort valpen rör dig, hon tittar bara på mig och fortsätter skutta runt med ett ben trots att det är typ 3 timmar sen hon kissade. Jag klagar verkligen inte, det är underbart att det går framåt men för bara nån vecka sen kändes det tröstlöst ibland, speciellt med tanke på vad man läser och hör om rumsrenhet och vissa småhundar.
Ja det är så skönt när det lossnar. När man är mitt uppe i det så tror man aldrig att den dagen ska komma och sen helt plötsligt upptäcker man att man är där. Jag litar inte på henne ännu men det finns hoppSå himla skönt att det lossnat ordentligt nu
Jag var också orolig i början, speciellt eftersom Harry vägrade göra något ute alls första veckan
Sen gick det dock snabbt och han var i princip helt rumsren vid fyra månader. Nu när han är drygt sex månader litar jag på honom fullt ut. Går ut var fjärde timme och han är väldigt tydlig när det är dags
Knut haltar även om han går på smärtlindrande. Jag ser ett mönster och är rädd att ena höften är kass.
Suttit o tjutit i bilen o alla försöker lugna mig men jag har svårt att tänka bra nu..
Får vänta till efter jul med röntgen iaf
Men fy
Har ni något bra djursjukhus där ni bor nu?