Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inne i stan bor en tjej från Ukraina som gör fantastiska krukor i form av drakar och andra söta varelser. Skrev till henne om hon kunde tänka sig att göra en med Harry som förlaga men samtidigt fantasy/sago-inspiererad. Det kunde hon
Ska bli väldigt spännande att se resultatet om två veckor.
Åh, ska bli kul att se, dom är ju fantastiska!
Håller tummarna!Denna gång var det ännu en ny veterinär så vet. nr3. Hon fick fram en reaktion i höften.
Han har röntgats och bilderna har skickats till en ortoped. Så imorgon ska de ringa och säga vad de ser.
Fortfarande inget nät i sikte, tyvärr. I natt var vi ute typ varannan timme, så det bråkade antagligen lite i magen. Dagen har varit ok, men nätet väljer att stanna kvar, som sagt. Behöver lite hjälp med tumhållande för att det tittar ut inom en hyfsat snar framtid.Valpis svalde skinknätet i förrgår kväll, jag väntar oroligt på att det ska dyka upp… han äter och bajsar, ungefär som vanligt, men vill gå ut lite oftare. Börjar oroa mig nu, håll tummarna för att det är på väg och kommer ut i morgon
Amen oj! Såklart vi håller tummarna!Fortfarande inget nät i sikte, tyvärr. I natt var vi ute typ varannan timme, så det bråkade antagligen lite i magen. Dagen har varit ok, men nätet väljer att stanna kvar, som sagt. Behöver lite hjälp med tumhållande för att det tittar ut inom en hyfsat snar framtid.
Jag har pratat med veterinär som sa att jag skulle avvakta, men självklart åka akut om han blir dålig. Han äter och dricker och kissar och bajsar och är pigg och glad. Vill gå ut lite oftare emellanåt (som i natt) men är som vanligt större delen av tiden.Amen oj! Såklart vi håller tummarna!
Var det en stor bit? Har du pratat med vet?
Just det hade jag varit väldigt orolig för att det kan göra skada på tarmarna. Vill inte skrämma upp dig i onödan men samtidigt påpeka att det kan bli allvarligt väldigt snabbt om det vill sig illa.
Fortfarande inget nät i sikte, tyvärr. I natt var vi ute typ varannan timme, så det bråkade antagligen lite i magen. Dagen har varit ok, men nätet väljer att stanna kvar, som sagt. Behöver lite hjälp med tumhållande för att det tittar ut inom en hyfsat snar framtid.
Nätet uppkräkt nu! Svaldes alltså 23/12 och kom upp 5 dagar senareJag har pratat med veterinär som sa att jag skulle avvakta, men självklart åka akut om han blir dålig. Han äter och dricker och kissar och bajsar och är pigg och glad. Vill gå ut lite oftare emellanåt (som i natt) men är som vanligt större delen av tiden.