Del II Valp 2022

Alltså min fina kille :love: Han e ju helt otrolig med tjejerna o jag e såå stolt över honom:heart

Bifogade filer

• IMG_5745.webp
    IMG_5745.webp
    203,2 KB · Visningar: 82
Mina bägge 22-valpar har vilat sig i form under hösten (eller ja, jobbat på kor och mognat...) så nu känns de superfräscha och jag längtar till nästa års nursery med dem bägge två! Typiskt mig att komma igång lagom när allt avstannar pga vinterväder 😅
20231025_100801.webp

Det har gått lite fram och tillbaks med bilåkningsträningen. Fick tips (som jag var tveksam till) om att täcka över buren, så jag provade det några gånger, men som jag misstänkte verkar han lite lugnare när han ser ut. Idag var det rätt okej, bara några små gnäll. Nästa steg blir nog att åka nånstans och stanna där en stund. Baby-steps i kubik, typ ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
903
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 811
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 558
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 693
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar