Här ligger lilla jag och chillar i soffan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lilla chokladpralin
Han ser lite smått galen ut.Harry fick följa med och julstäda kaffis idag. Väldigt bra miljöträning eftersom det rör sig så mycket folk där.
Var tomt i stora ridhuset så han fick springa av sig en stund innan vi åkte hem
Visa bifogad fil 108609
Han ser lite smått galen ut.
Oj missat detta inlägget, hur känns det nu?Knut haltar även om han går på smärtlindrande. Jag ser ett mönster och är rädd att ena höften är kass.
Suttit o tjutit i bilen o alla försöker lugna mig men jag har svårt att tänka bra nu..
Får vänta till efter jul med röntgen iaf
Ammo fastnade med en tå i en gallerbur som typ 1åring. Han skulle hoppa ur buren som var i en bil, fastnade med tån och vred om hela tån innan jag fick loss honom. Han var inte särskilt traumatiserad (han skrek inte och var ohalt efter 5 -10min ) men han har ätit ledtillskott sen den dagen typ - så att OM han får tåartros så har jag gjort vad jag kunnatOj missat detta inlägget, hur känns det nu?
Det är lätt att man drar på stora trumman för man får matte-ångest, samtidigt som jag tycker man ska lyssna på sin magkänsla.
Men det vore ju en förjäkla otur, för visst var det ingen stor smäll när de lekte?
Mvh hon som trampade på sin valp dagen efter hon hämtad henne och valpen skrek som om tassen behövde amputeras.
Blev lite bättre av mattes pussar och att få åka famn. Men hon skrek lite då och då den närmsta timmen för att påminna mig om mitt svek.
Inga bestående men, men man hinner dra ungefär alla rimliga och orimliga slutsatser. (Får hon atros på den tassen när hon blir gammal kan jag garantera att jag kommer känna mig skyldig).
Med det sagt, ta ett andetag och tänk på att mycket löser sig med lite vila.
Ammo fastnade med en tå i en gallerbur som typ 1åring. Han skulle hoppa ur buren som var i en bil, fastnade med tån och vred om hela tån innan jag fick loss honom. Han var inte särskilt traumatiserad (han skrek inte och var ohalt efter 5 -10min ) men han har ätit ledtillskott sen den dagen typ - så att OM han får tåartros så har jag gjort vad jag kunnat
Herre gud, valpkullen var det värsta jag gjort. Så mycket ansvar. Så. Många. Katastroftankar
Det är ingen som förbereder en på den emotionella delen när man skaffar valp.
Hahah nej verkligen inte.
Det är ingen som förbereder en på den emotionella delen när man skaffar valp.
Oj missat detta inlägget, hur känns det nu?
Det är lätt att man drar på stora trumman för man får matte-ångest, samtidigt som jag tycker man ska lyssna på sin magkänsla.
Men det vore ju en förjäkla otur, för visst var det ingen stor smäll när de lekte?
Mvh hon som trampade på sin valp dagen efter hon hämtad henne och valpen skrek som om tassen behövde amputeras.
Blev lite bättre av mattes pussar och att få åka famn. Men hon skrek lite då och då den närmsta timmen för att påminna mig om mitt svek.
Inga bestående men, men man hinner dra ungefär alla rimliga och orimliga slutsatser. (Får hon atros på den tassen när hon blir gammal kan jag garantera att jag kommer känna mig skyldig).
Med det sagt, ta ett andetag och tänk på att mycket löser sig med lite vila.